PRZEGLĄDANIE ZDJĘĆ

Przeglądanie zdjęć jest bardzo uczące. Od kilku dni robię porządek w swoim fotograficznym portfolio. Próbuję jakoś nazwać foldery, uporządkować te stare jak i te nowe. Nie jest to łatwe zadanie. Ponadto doszłam do wniosku że od 2014 roku odkąd mam zaczęłam robić zdjęcia na manualu rozwinęłam się bardzo. Zdjęcia mają lepszą kompozycję, ostrość, są bardziej przemyślane. W swoim portfolio mam sporo zdjęć produktowych. Od nich moja zabawa się zaczęła - jednak próbuję swoich sił w różnych kategoriach tematycznych. Czy warto? Moim zdaniem tak, ponieważ każda z kategorii tematycznych uczy cię czegoś nowego. Najważniejszą wspólną rzeczą dla tych wszystkich kategoriowych prób jest to, by wykorzystywać na max-a swoje umiejętności i możliwości sprzętu jakim dysponujemy w momencie tworzenia danego zdjęcia. Ważne by dać z siebie moc własnych możliwości (składa się na to nasze doświadczenie). 

Tym razem w ramach przerywnika, zdjęcia z sierpnia z roku 2016.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6