PRZESYŁKA FOTOGRAFICZNA

ZAKUPY FOTOGRAFICZNE
Dziś doszła do mnie zamówiona przesyłka. Wspaniały prezent i to w takim dniu! Cudownie. Jestem bardzo ciekawa jak będzie sprawować się zamówiona blenda... ale od początku.
Znalazłam na allegro fajnego allegrowicza, który prowadzi sklep fotograficzny w Warszawie. Postanowiłam zamówić u niego kilka drobnych rzeczy, tak na próbę. Po pierwsze parasolka biała, która ma rozproszyć światło od lampy czy żarówek które już posiadam. Po drugie - tak bardziej przyszłościowo postanowiłam kupić blendę biało-srebrną, ponieważ nie zawsze mogę pstrykać lampą błyskową (zasada ostrożności dotyczy dzieci, a przy niemowlętach jest całkowicie zabroniona). Więc na pewno się przyda, postawiłam na format 60x90cm. Dokupiłam również dwa filtry różnych firm Massa (polaryzacyjny) oraz Selco (UV). Nie są to może filtry z najwyższych półek ale wolę mieć taki filtr za kilka złotych UV niż patrzeć jak mi się ciągle brudzi obiektyw. Dodatkowo dokupiłam sobie mocowanie do lampy błyskowej z uchwytem na parasolkę - ale to musi poczekać aż dokupię wyzwalacz radiowy albo fotocelę. Na razie reszta zakupów musi poczekać do następnej okazji prezentowej. 

Oczywiście przetestowałam już działanie filtrów, ale tak na mega szybko, więc więcej prób zamieszczę przy okazji nowego posta. Filtry działają bez zarzutu, faktycznie wszystko zależy od kątów w jakich odbija się od powierzchni światło. Będę musiała przetestować również kilka innych firm (moje plany) ale na to przyjdzie czas. Cieszę się że mogłam zrobić sobie tak wspaniały prezent zamiast kwiatka :)

Poniżej zdjęcie ze strony aukcji producenta ELTEC.
www.eltec.pl

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=6603885

Najbardziej zaskoczył mnie profesjonalizm zapakowania paczki. Każda rzecz zapakowana w ochronną folię bąbelkową :) Takie profesjonalne podejście allegrowicza (sklepu) naprawdę zasługuje na pochwałę. Czy będę tam zamawiać? Oczywiście, ponieważ przesyłka naprawdę ekspresowa! Polecam bardzo.

Moje zdjęcia testowe
z filtrem polaryzacyjnym Massa


Z filtrem polaryzacyjnym Massa


bez filtra polaryzacyjnego Massa


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6