Detalowo, drobiazgowo

PROJEKT
Detale świąteczne 2018.

Projekt świąteczne detale rośnie. Dziś kolejna porcja detalowych zmagań, tym razem w kuchni. Lista liczy już 24 pozycje i mam nadzieję że do 22 grudnia tego roku będzie sporo dłuższa. Zapraszam do również do komentarzy na Facebooku (post przypięty na górze strony).





A tak wyglądają inne ujęcia z mojej kulinarnej sesji. Wszystkie zdjęcia wykonałam przy świetle naturalnym z okna. Światło było dziś naprawdę kapryśne, co odbiło się w postaci różnych balansów bieli.


Foremki do pierników mam od bardzo bardzo dawna. Zawsze kiedy je wyciągam czuję w powietrzu zapach pieczonych przeze mnie piernikowych ciasteczek. Swoją drogą, już najwyższa pora na pierwszą partię świątecznych wypieków.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6