Kawa inaczej

Przygotowania przed-świąteczne
Kawa w przedświątecznej gonitwie wcale nie musi być nudna. Doda spokoju i czasu dla siebie zabieganym i tym którzy odwlekają wszystko na ostatnią chwilę. Kiedy przyglądamy się własnemu życiu z dystansem dostrzegamy drobiazgi, które budują i dają siłę na kolejne ciężkie dni. Zdjęcie tej kawy powstało przy świetle naturalnym. W zasadzie to rzeczy które leżały w nieładzie (modrzewiowe gałązki, troszkę jałowca) i czekały na posprzątanie same stworzyły pomysł na tą kompozycję. Nie wymyślałam jej na siłę, nie główkowałam jaki tu kolejny gadżet do mojego świątecznego projektu. Spirala "detali świątecznych" sama się nakręca.


Zdjęcie na dole jest troszkę bardziej dopracowane, chciałam wykorzystać przekątną. Czy mi się udało zrobić dobre zdjęcie? Tego nie wiem. Na pewno przy robieniu tej kawy odpoczęłam. A za aparat chwyciłam na samym końcu.


Wpierw miałam wrzucić te zdjęcia jako typowa "świąteczna kawa w świąteczny poranek" czyli dopiero 24 grudnia. Jednak szybko odrzuciłam tę myśl, przecież nie ma co czekać, może kogoś właśnie zainspiruje by stworzyć sobie w domu choć 5 minut relaksu wyłącznie dla siebie.

A wy jak odpoczywacie przed świętami? Spokojnie czy jednak ciągle gdzieś biegniecie? Jak wyglądają wasze przed-świąteczne przygotowania?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6