Szarości w tłach fotograficznych

NOWY KOLOR TŁA
Zrobienie tego tła pod moje produkty zajęło mi chwilę. Nie spodziewałam się nawet, że pomieszanie łososiowej farby (nie miałam białej) z czernią da taki efekt. Chciałam przemalować jeszcze raz, bowiem po wyschnięciu wyszło mi tło odrobinę za ciemne, jednak stwierdziłam że wpierw trzeba zrobić zdjęciową próbę by to ocenić. Okazało się że na zdjęciu pod wpływem światła tło ma przepiękny kolor, taki jaki chciałam uzyskać. A oto pierwsza przed-sesja na przemalowanym tle (wcześniej było biało niebieskie i do niczego mi nie pasowało).  Zresztą zobaczcie sami.



A tak przy okazji sama jestem zaskoczona, że jest to mój 96 post w tym roku. Jak sądzicie uda mi się przekroczyć magiczną setkę z końcem roku? Muszę pomyśleć o jakiejś fajnej poradzie dla was z tej okazji.

WŁASNE SZARE TŁA FOTOGRAFICZNE
Uwielbiam szare tła. Szarości w każdej postaci od dawna skradły moje serce. Może dlatego że do nich pasuje praktycznie każdy kolor i jeszcze nie znalazłam takiego który by wyglądał na nich źle. Każdy produkt przedstawiony na obojętnie jakiej szarości mam wrażenie że ożywa bardziej niż w czerni czy kontrastowej bieli.

Dla przypomnienia - moje tła to cztery przycięte płyty z płyty MDF o wymiarach 50x50cm.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6