Moja tablica inspiracji #kreatywnyfotostartup 11/12

Witajcie w 11 przedostatnim kreatywnymstartup-ie na moim blogu! Dzisiejszy temat to moja tablica inspiracji. Jeśli oczekujecie konkretnych nazwisk to nie znajdziecie ich tutaj. Nie dlatego że nie chcę podać nazw profili które obserwuje, czy na których stylach się wzoruje chcąc stworzyć swój własny, ale dlatego że moja tablica stale się zmienia. Znajdziecie na niej zdjęcia portretowe, zdjęcia dzieci czy noworodków, także sceny z miasta i scenerii miejskich a także notatki dotyczące pomysłów na lepsze zdjęcia.

Od dawna korzystam z Printerest-u oraz Instagram-a. Jest to najszybsza forma znalezienia inspiracji, dowolnych póz na sesje zdjęciową oraz kolorystyki, która będzie idealna pod określoną sesje. Poniżej macie zrzut ekranu na to co aktualnie obserwuje w 2019 roku.



Kiedyś budowałam swoje inspiracje w oparciu o zakupywanie czasopisma, jednak tych nie jestem wstanie brać ze sobą na sesje zdjęciowe - więc z pomocą przyszedł telefon oraz internet, który zawsze jest pod ręką.

Po co dokładnie jest taka tablica? By widzieć poziom innych i swój. Po jednej stronie zawsze dostawiam sobie swoje najlepsze zdjęcie a po drugiej prace innych fotografów by widzieć co i jak należy poprawić by moje zdjęcia były lepsze. Czy ten sposób działa? Oj i to świetnie! Działa jak wielki kopniak, który sprawia że mimo trudności chce się ruszyć z kanapy, wyjść poza swoją strefę komfortu i próbować nowych, kolejnych wyzwań. Dodam, że to jedyny sposób którego trzymam się już kilka ładnych lat.

Pisząc ten post uświadomiłam sobie właśnie że dopiero w tym momencie tak naprawdę zrozumiałam o co chodzi z tą strefą własnego komfortu i dlaczego tak trudno czasem wyjść z niej by poznawać nowe fotograficzne możliwości.

Więc jeśli nie masz swojej tablicy inspiracji to najwyższa pora by ją właśnie zbudować. Nie za dzień, tydzień czy miesiąc. Właśnie dziś, teraz. Nie zajmie ci ona dużo czasu, zapewniam cię. A da ci za to mnóstwo frajdy, odkryjesz od nowa co tak naprawdę lubisz, jaki masz gust itp. To naprawdę świetny fun!

Jeśli chcesz możesz podzielić się ze mną swoją fotograficzną tablicą. Wystarczy że otagujesz na Instagramie #kreatywnyfotostartup, a twoja tablica wyświetli się u mnie po wpisanym hasztagu. Proste, genialne - zatem do dzieła! W miarę możliwości postaram się odwiedzić każdą z waszych instagramowych foto tablic.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY