Zmiana logo - czyli mój nowy watermark na zdjęciu

Mój nowy watermark na zdjęciach
Zmiany w rozdzielczości plików poglądowych

Od 3 sierpnia 2019 zmieniłam własny znak wodny na krótszy i bardziej wyraźny. Myślę, że sprawi, że zdjęcia poglądowe, które ode mnie otrzymacie w rozdzielczości 72 dpi będą znacznie przyjemniejsze w odbiorze. Znak wodny (własny watermark) będzie widniał w lewym dolnym rogu, niezależnie od tego czy jest to zdjęcie portretowe czy poziome. Nowy watermark to moje imie i nazwisko, a nie jak dotychczas nick kobaltowasowa.

Dla porównania wstawiłam zdjęcia z poprzednim watermarkiem i nowym na dole. Dajcie znać który ze znaków jest lepszy w odbiorze (bardziej profesjonalny).

Zmianie ulegną również pliki poglądowe, czyli mniejsze prewki jakie ode mnie otrzymacie.Wcześniej były to zdjęcia w rozdzielczości 700x500pix. Teraz będą troszkę większe, bo aż 2048pix po dłuższym boku, tak by idealnie wgrywały się na wasze profile facebookowe bez żadnych strat. Zatem sama moc korzyści :)


Miłego dnia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6