Pierwsza podwójna sesja już za mną! - mini relacja

Sierpień, a dokładnie pierwszy sierpnia przywitał mnie na starcie  podwójną sesją zdjęciową. Było pełno śmiechu, zabawy, ale także ciężkiej pracy i poświęcenia ze strony pięknych modelek Krystyny i Olgi, które po raz kolejny zgłosiły się do mnie na sesję.

Nie zabrakło również moich pierwszych udanych prób na portrety w ruchu! Coś niesamowitego, mam nadzieję że niebawem pojawi się kolejna okazja na poćwiczenie własnych wypróbowanych metod na tego typu zdjęcia.

Jest to moja pierwsza sesja portretowa podwójna. Powiem szczerze, nie sądziłam że będzie tak wielkim wyzwaniem. Kiedy mamy więcej osób na planie niż jedna zupełnie zmienia się perspektywa możliwości, wzrastają kombinacje kompozycyjne i przede wszystkim rośnie moje doświadczenie w fotografii portretowej.

Szukam idealnej trójki ze wszystkich zrobionych zdjęć z tego dnia. Nie wiem czy uda mi się wybrać z tych najlepszych kilka faworytów, bo to jest trudne. Naprawdę. Zatem zapraszam do oglądania.










Już niebawem na moim profilu na Instagramie  oraz Facebook-u  pojawią się także inne zdjęcia z tej wspaniałej sesji. Zapraszam serdecznie do śledzenia wyżej wymienionych profili. 

Przypominam również o mojej kreatywnej zabawie którą znajdziecie pod #kreatywnyfotostartup. Hasztagi #kreatywnyfotostartup możecie wpisywać na blogu oraz na Instagramie.

Modelki: Krystyna i Olga
Sesja zdjęciowa: sceneria miejska, sierpień 2019
Miejsce: Stary Rynek, Park Staromiejski i okolice, Łódź
Fotografia portretowa
Zdjęcia zamieszczone na blogu są w rozdzielczości 72 dpi o wymiarze 500x700pix

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY