Podsumowanie 3 tygodnia #kreatywnyfotostartup365dni

Hej, dziś mija trzeci tydzień od mojego wyzwania. Łącznie mam już 22 fajne zdjęcia. Dziś przedstawię wam moją kolejną siódemkę.

Powiem wam, że wcale nie jest tak łatwo wykreować każdego dnia coś nowego. Naprawdę, staram się dostrzec w otaczającej mnie przestrzeni wartościowe kadry. Czyli takie, które wnoszą coś w mój fotograficzny rozwój, bo o to chodzi w tym całym przedsięwzięciu.

Jest na zegarze 20.00 a ja właśnie sobie uświadomiłam że zalegam z postem w tym temacie :)


Na razie robi się z tego niezły "misz masz", choć dziś faktycznie zdjęcia 22 nie zrobiłam to jednak dopracowałam własny preset i od nowa obrobiłam mój ulubiony kadr z sesji G&K. Pewnie gdybym była bardziej z gumy to widniałyby tu same pary, ale że aż tak rozciągliwa nie jestem, a doba ma tylko 24h to niektóre kadry są moim zdaniem zbyt przypadkowe. I nad tym będę pracować w kolejnych tygodniach wyzwania.

To co, dołączacie do #kreatywnyfotostartup365dni?

Miłego wieczoru życzę :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6