Kilka technicznych zasad

Witajcie. Poruszałam tą kwestie już nie jeden raz na moim blogu, jak również mam taką informację na lewej belce swojego bloga, tuż pod moim zdjęciem. Z przykrością stwierdzam, że nikt się jednak do tej informacji nie stosuje. Stąd dziś taki troszkę techniczny post.

Jak wiecie - mój blog to moja wizytówka. Dlatego ponownie zachęcam ludzi do komentowania z głową. Jeśli zainteresowała cię jakaś treść - komentuj ale bez promowania siebie. Tworząc blog kobaltowasowa nie chcę by stał się on "śmietnikiem reklamowym". Dlatego mam ustawione moderowanie komentarzy i wszelkich wpisów na tym blogu. Tylko z dziś odrzuciłam całkiem sporą ilość komentarzy zawierajce linki do drukarni wizytówek, drukarni zdjęć, różnych opakowań na zdjęcia. Troszkę robicie mi mega bałagan, a ja na taki śmietnik nie zezwalam.

Owszem jeśli jesteście zainteresowani barterową wpółpracą - bardzo chętnie z takiej współpracy skorzystam. Jednak taka współpraca to wpierw wysłanie na maila kobaltowasowa@gmail.com szczegółów współpracy, zapytanie o zgodę a nie wrzucanie mi waszych linków pod moje posty w stylu: " a czy drukowałaś już w drukarni x - jesteśmy najlepsi" bez mojej zgody i zapytania.  Tak się nie robi. Zwłaszcza że te wrzucane linki są najczęściej bez czytania posta pod którym są zamieszczone i kompletnie nie pasują do treści. 

Naprawdę - nie gryzę. Ja tylko dbam o swoje miejsce tutaj. Lubię porządek i ład, a nie spamowo -reklamowy śmietnik. 

Dziękuję za zrozumienie. Mam nadzieję że te kilka małych zasad które próbuje tu stosować nie okażą się dla was za trudne do wdrożenia. 

Dbajmy o dobry i wartościowy marketing wspólnie. Gwarantuje że przyniesie on dużo więcej korzyści nie tylko dla mnie.

Miłego tygodnia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6