Sezon lato 2021 dla małych i dużych

Wczoraj mimo słońca postanowiłam wyjść w plener. Celem tego projektu fotograficznego miało być sprawdzenie jak Olympus poradzi sobie w praktyce, czyli przy bezpośrednim słońcu. 

I choć była już godzina 17 jak wyszłam z córa to tego słońca i tak było aż za dużo. 


Miałam tylko dwie kreski baterii, które wystarczyły na naprawę sporą ilość zdjęć. Bałam się że aparat będzie się nagrzewał od pracy, że wyświetlacz nie będzie pokazywał nic, a tu naprawdę mega szok! 

Oczywiście szukałam w sklepie wczoraj jakiś neutralnych ubranek dla dzieci w kolorze beżu, rudości czy trawy, miodu, ale nic takiego nie znalazłam. Nawet nie macie pojęcia jak ciężko jest znaleźć coś w innym kolorze niż różowy dla dziewczynki i błękitny dla chłopców. Kto to projektuje? 

Więc idąc za radą projektantów ciuchów "patrz na wzór jak na kolor jednolity i zestawiaj go w ten sposób z innymi barwami" muszę przyznać że działa. 

Co jeszcze?
AF to petarda w tym Olympus i ostrość również i Nikon powinien się wstydzić. Fakt nie powinnam porównywać matrycy APS-C do mikro 4/3 ale różnica jest tak na plus tego malucha więc nie sposób o tym mówić.


Rozmywa obiektyw na 1.8 elegancko, ja jestem nim oczarowana. Minusem jest tylko to, że zamocowanie osłony przeciwsłonecznej jest na tym obiektywie poprzez odkręcenie jednego z pierścieni obiektywu no i ta zakrętkę można naprawdę zgubić. Nie mówię tu o zakrywce na obiektyw.



Zapraszam w plener! Udanego lata i letnich wędrówek wam życzę. Miłego weekendu 💙📷

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY