Mini poradnik 10 porad na plener latem

Witajcie, dziś przychodzę do was z małym poradnikiem "10 sposobów na udane zdjęcia plenerowe latem". Ten mały poradnik jest już dostępny w moim stories i jest taką swoistą ściągą dla tych co próbują swoich sił w plenerze. 

Wiadomo, że latem najfajniejsze są złote godziny. Jednak kiedy ma się małe dziecko można zapomnieć o wychodzeniu o tak później porze. Znaczy się można - ale wtedy gwarantowana jest zarwana noc, bo małe dziecko nie będzie rozumiało że jest późno i że trzeba zaraz po spacerze iść spać. Ja odkąd mam swoją pociechę nie zaliczyłam ani jednej wakacyjnej złotej godziny z nią. 

Zatem żeby dobrze czuć się o każdej porze w plenerze, warto czasem zmierzyć się z bezpośrednim słońcem. Uważam że z roku na rok idzie mi to coraz lepiej i od serca polecam próbować robić zdjęcia o każdej porze. Przyda się to szczególnie tym osobom które planują wejść w fotografię ślubną, a tam pogody się nie wybiera, ceremonii nie można przecież przełożyć. 

Zatem polecam zaopatrzyć się w dyfuzor - im większy tym lepiej. Jednak by było wygodnie fajnie jest mieć stojak który będzie go trzymał. No chyba że mamy osobistego asystenta. Jeśli jednak odkładamy zakup dyfuzora - to polecam wyszukiwanie cienia i jasny obiektyw o f 1.8 . Nie oznacza że ciemnym obiektywem nie zrobi się zdjęć. Zrobi się - ale jaśniejszy obiektyw pozwala na ładniejsze i szybsze wyciąganie cieni w procesie obróbki. 

Zatem serdecznie zapraszam na mój Instagram do zakładki stories (zapisane stories) tam dostępne jest moje 10 porad na lato w plenerze. Będzie mi milo jeśli dasz znać czy te informacje są mega wartościowe i przydatne, a może dopiszę jakąś twoją poradę, która nie znalazła się na liście u mnie?

Ja po południu śmigam do lekarza, bo moje przeziębienie jakoś nie chce sobie przejść i jestem już tak zmęczona tym chorowaniem (zapalenie kratni) że chyba nie obejdzie się bez antybiotyku - bo funkcjonować muszę. 

Miłego dnia!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6