JAK ROZWIJAĆ SWÓJ PROFIL FOTOGRAFICZNY NA INSTAGRAMIE

Witajcie. Nie wiem czy wiecie, ale na belce po lewej stronie znajdziecie u mnie na blogu zakładkę z własnymi PDF do pobrania. PDF możecie pobrać u mnie bezpłatnie i nie musicie zapisywać się na newsletter. Lubię dzielić się wiedzą, zwłaszcza że wiem jak kosztowna potrafi być fotografia, kiedy myślimy o niej w stylu "fajnie byłoby mieć taki zawód" a nie mamy na to środków. 

Zatem dziś odświeżyłam PDF-y powitalne (ed. 2021 a nie 2019) oraz dodałam kilka nowości. Jednym z nich jest dzisiejsze stories, czyli Jak rozwijać się na instagramie? To nie jest PDF dotyczący rozwoju konta tylko poprawy naszych fotograficznych umiejętności w dość szybkim tempie. Testowałam na sobie przez miesiąc - wiec różnica jest znacząca. 


Nie powiem wam jak rozwinąć marketingowo swoje konta (portfolia). Sama się tego uczę. 

Mam w głowie pomysły dotyczący zrobienia ogólnodostępnej checklisty do analizy swoich prac właśnie na instagramie. I nie tylko. Na tym poście zamieszczam wstępnie przygotowaną podglądówkę jednego z nich (patrz powyżej).

Przypomnę: Na swoim blogu nie mam zapisu do newslettera. Nie zbieram danych osobowych bo nie są mi potrzebne. 

Dajcie znać czy temat jest dla was interesujący w komentarzach poniżej. Gdyby jakiś poradnik się nie pobrał koniecznie mnie o tym poinformujcie na kobaltowasowa@gmail.com lub poprzez messenger. 

Nie sądziłam że przygotowanie porządne materiałów zajmuje prawie cały dzień. Nie sądziłam że będę walczyć tak mocno dziś z wewnętrznym krytykiem, który mówi że "zamieszczanie i dzielenie się wiedzą mi szkodzi, bo i tak nikt nie wejdzie na moje media społecznościowe" To również walka z wstydem, bo jak trafi się jakiś merytoryczny błąd lub omyłkowo nie tak coś będzie działać. Ale nie da się w tym zawodzie inaczej. Kiedy planuje albo pracować jako fotograf albo jako grafik to czasem trzeba schować swoje "boje się" bo przez to boję się nigdy nie zrealizuje tego co mi w sercu gra. Ciągle będę w tym samym punkcie.

Mam to szczęście że przygotowanie projektów graficznych mam we krwi :) w końcu robiłam to ponad 10 lat. 

Zapraszam na jesienne sesje w plener!


Miłego dnia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6