Zimowe klimaty, styczeń 2022

Spacer dziś obfitował w piękne kadry. Po prostu czasem tak jest że zdjęcia robią się same - zwłaszcza jeśli wychodzą one z potrzeby serca. Mój projekt Detale zimowe związane z człowiekiem rośnie i nie sądziłam że zima obfituje w tak bogate kadry. Dziękuję wszystkim osobom, które mi w tych kadrach pomagają. Najczęściej są to przypadkowe osoby, które stają na mojej drodze niczym dobre anioły. 


Kiedy marzymy o czymś skrycie to cały świat nam sprzyja. Oczywiście - jeśli zajdzie taka potrzeba i ja odwdzięczę się pomocą - jeśli ktoś na mojej drodze również realizuje jakiś ważny dla siebie projekt. Tak to działa. To co dobre przyciąga do nas więcej dobra. 

Po drodze w ten mroźny dzień zrobiłam również kilka pięknych ujęć zamarzniętych kałuż, pokruszonego lodu i zwyczajnych rzeczy, które mija masę osób się codziennie, kompletnie się temu nie przyglądając. 



I choć nadal poszukuje łyżew figurowych białych - to i tak jestem mega szczęśliwa że mogłam dzięki uprzejmości osób zrobić kilka zdjęć. Oczywiście jeśli ktoś ma białe łyżwy figurowe do oddania to bardzo chętnie skorzystam. Sama posiadam czarne - jednak do sesji zdjęciowych przydały by się także w innym kolorze. 

Tematem przewodnim "Zimowych detali" było to co na dole - więc troszkę inna perspektywa znacznie poszerza horyzonty. Polecam wypróbować z całego serducha. A jeśli nie znasz jeszcze moich projektów to serdecznie zapraszam do dołączenia do mojej grupy na Facebooku Fotostartup kreatywny, gdzie pokazuję troszkę inne spojrzenie na fotografię, na posiadany sprzęt czy zdobywanie nowych umiejętności.


Udanego dnia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6