Konstelacje

Sesja, która wyszła przed świętami, post który pojawił się w święta - więc zapraszam na kadry z małych konstelacji, które układała moja córka na własnoręcznie zrobionym przeze mnie tle fotograficznym.

Galaktyczne muffinkowe szaleństwo. Sesja, która miała być w założeniu wyłącznie kulinarna zamieniła się bardzo szybko w sesję mojej córki, która wykorzystała chwilę i kiedy ja poszłam po blendę - ona po prostu zaczęła zjadać mi ustawioną kompozycję.


Nie miałam wyjścia, więc musiałam zmienić plany. Za to mam przecudną pamiątkę w postaci spontanicznych zdjęć, mojej prawie już trzylatki.

Zapraszam do oglądania :)





INSTAGRAM:
https://www.instagram.com/p/B-2npt1J5ro/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6