Wiosenne wariacje z błękitami

Przed tą całą epidemią uszyłam sobie kilka ciuchów z myślą o wiośnie. Uszyłam sobie błękitną sukienkę, sportowo -elegancką w błękitnym kolorze nieba. I wiecie co, nawet nie mam jak wyjść w niej na zewnątrz! Za to chyba wykorzystam ją do własnych zdjęć w pełni, bo wygląda zjawiskowo i bardzo pięknie. To chyba zasługa tego błękitu nieba, bo sukienka jest taka jak chmurka. A tego tak bardzo nam teraz brakuje w naszych zamkniętych przestrzeniach.


Sesja szybka, realizowana po godzinie 16.00, więc dla tych co mają więcej czasu niż ja, zachęcam bo światła fajnego na zdjęcia jest coraz więcej, bo dni coraz dłuższe.


Kwiaty które widzicie na zdjęciach są zrobione jako wiosenne dekoracje na tegoroczną Wielkanoc, bo ciężko z zamówieniami żywych kwiatów u mnie bezpośrednio do domu, więc i moja córka i ja mamy radochę, jak można sobie trochę podłubać razem i wyczarować piękne rzeczy z krepiny.


Brakuje mi bardzo ludzi na zdjęciach. Szukam idealnych rozwiązań na złapanie idealnego punktu ostrości na samym sobie, bo naprawdę o ile w standardowych telefonach to sprawa prosta, tak w lustrzance już nie, jeśli zależy nam na efekcie TILT-SHIFT, jeśli dobrze zapamiętałam tak właśnie nazywa się efekt rozmycia za głównym bohaterem obrazu.

Nie jest lekko, my mamy już za sobą coś około 54 dni w domu, więc w Wielkanoc będzie dwa miesiące.

Dziś wyszłam z córką tylko na 15 min, nie chciała wracać... udało się przekonać ją na ciastko po godzinie kopania w piachu przez klatką schodową, bo przecież place zabaw są zamknięte. Widzę każdego dnia jak cierpi z tego powodu i jak próbuje zrozumieć "wirus jest na dworze" - strasznie to trudne wytłumaczyć prawie trzylatce.

Będzie dobrze, kiedyś znów wyjdziemy na dwór...

Stąd staram się umilać czas sobie i małej jak tylko potrafię najlepiej. Im pogoda piękniejsza, cieplej się robi tym trudniej.

A ty, czytelniku, czytelniczko  kim jesteś po drugiej stronie klawiatury? Fotografem, fotografką, a może kimś kto planuje ruszyć z swoim przedsięwzięciem? Młodą mamą czy tatą.... podziel się ze mną w komentarzu poniżej, napisz kilka słów od siebie, będzie nam łatwiej w tym wirtualnym świecie, pozdrawiam serdecznie :) I jak i czym starasz się zapełnić sobie tą "pustkę zamkniętej przestrzeni" ?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6