GLASS OF WATER

Dzisiejsza szybka, ale to naprawdę bardzo szybka sesja fotograficzna. Tym razem szklanka z wodą, bez żadnego oświetlenia studyjnego. Realizując ten projekt pod wpływem chwili miałam niewiele czasu, ponieważ ograniczały mnie promienie słoneczne, wpadające przez okno do mojego pokoju. Napój z wodą przygotowałam sobie, by ostudzić swoje pragnienie. Żar jaki lał się dziś z nieba uniemożliwiał jakąkolwiek pracę na dworze czy w moim domowym studio.


Projekt kompozycja, DRINK OF WATER lub GLASS OF WATER

by kobaltowasowa


„Kiedy przyniosłam szklankę z wodą
i postawiłam ją na ławie, zobaczyłam
fantastyczny szron z zimna na szkle.
Chwyciłam za aparat...
tak narodziła się w mojej głowie kompozycja‟



by kobaltowasowa

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6