ULICĄ ŚW. JERZEGO

Jedna z naprawdę starych kamienic. Kamienica przy ul. Św. Jerzego 11 jest jak się dowiedziałam od przechodniów, do rozbiórki. (Robiąc zdjęcia uwielbiam poznawać co fotografuję, a w przypadku kamienicy która jest planowana do rozbiórki, bardzo zainteresował mnie fakt, co w jej miejscu powstanie). Jedyną informację jaką znalazłam to link do strony TU.



Kamienica naprawdę straszy. Jestem bardzo ciekawa co kiedyś znajdowało się tutaj. Czy w części dolnej były sklepy czy może pracownie artystyczne. Z ciekawości wzięłam dziś do rąk łódzki SPACEROWNIK i to co przeczytałam o tej dzielnicy, bardzo mnie zaszokowało. Mianowicie, kiedyś, czyli bardzo bardzo dawno temu na ul. Legionów, Jerzego 12/14 ulokowanych było wiele pracowni artystycznych (dziwi mnie fakt że Spacerownik podaje że jest tu ulokowanych wiele pracowni artystycznych??). Tu (powstaje??) powstawało wiele dzieł młodych twórców, koncerty, odbywały się wydarzenia artystyczne. Pomysłodawcą był Dariusz Fiet (Spacerownik, wyd. z 2007r. str. 121). Artykuł w zakupionym kiedyś spacerowniku zaciekawił mnie na tyle, że w każdym razie, będę musiała sprawdzić czy faktycznie pod numerem Jerzego 6 jest taka artystyczna pracownia.




A tak prezentuje się tył owej kamienicy przeznaczonej do rozbiórki. Tworzy się z tego krajobrazu jak dla mnie niesamowita sceneria.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6