Rusza moja grupa Fotostartup kreatywny, 2020

Własna grupa na Facebooku

Witajcie w sobotni poranek. Dziś przychodzę do was z małą informacją odnośnie grup na Facebooku. Zbierałam się z założeniem własnej grupy dość długo i wczoraj stwierdziłam że to jest właśnie ten moment.




Na wstępie powiem że nie mam doświadczenia w prowadzeniu grup, nigdy tego nie robiłam. Ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. Gdzieś kiedyś trzeba zdobyć pierwsze doświadczenia marketingowe poza prowadzeniem bloga oczywiście i własnego fanpage.

Stworzenie samej grupy jest naprawdę bardzo prostym krokiem. Warto przed tym jednak mieć wypisane cele, co taka grupa ma dać innym. Ja właśnie najpierw zaczynałam od tego właśnie kroku.

Generalnie Facebook nigdy nie był tym medium społecznościowym za którym przepadam w stu procentach, ale pewnie wynika to raczej z naprawdę małej wiedzy i trochę poruszania się po omacku. Im mamy większe doświadczenie w social marketingu tym szybciej decydujemy się na korzystanie z narzędzi jakie ono oferuje. A jak wszyscy wiemy jest ich sporo.

Teraz trochę o samej grupie

Grupa ma na celu stanowić podporę w motywacji i realizacji waszych fotograficznych celów. Bo o ile założyć sobie cel jest łatwe tak utrzymanie go i praca nad własnym rozwojem,nie poddawanie się mimo trudności jest już dość trudnym wyzwaniem. A że tu na blogu od dawna motywacja mi towarzyszy w moich fotograficznych działaniach, tak chciałabym podzielić się z wami szerzej tą wspaniałą energią. Bo ma ona potężną moc.

Mam nadzieję że zbudujemy razem za jakiś czas fajną społeczność. Na razie grupa jest tajna, co oznacza że zapraszać do niej może tylko administrator grupy. Dzięki tej opcji właśnie będę chciała zgromadzić wokół siebie osoby które naprawdę są zainteresowane tematem fotograficznego rozwoju, motywacji i działania.

Mam nadzieję że odnajdziecie u mnie swoje, przyjazne dla was miejsce. Że nie będziecie się wstydzić pytać, dociekać i na tyle ile będę potrafiła wam wytłumaczyć - pomagać wam w początkach waszej fotograficznej drogi. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6