Projekt kreatywny foto startup - OTWÓRZ SIĘ NA NOWE, edycja 2020

Projekt #kreatywnyfotostartup przeszedł nie lada metamorfozę od daty powstania, czyli 2019 roku. Dał mi radość tworzenia, kiedy nie miałam żadnych zasobów, wprowadzał po mału krok po kroku podwaliny pod coś znacznie ważniejszego. Choć w 2019 roku wydawał mi się moim szczytem marzeń i geniuszu - dziś doceniam jego prostą formę: odwagę, której tak bardzo potrzebowałam by pokazywać swoje zdjęcia, nie wstydzić się prosić o radę bardziej doświadczonych fotografów i korzystać z ich mądrości. O nauce słuchania dobrej krytyki powinien być tu oddzielny post. 

Projekt ten dał mi wiele, ale największą jego zasługą jest u mnie zmiana myślenia i patrzenia. Zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę u podwalin naszej kreatywności stoi po prostu uważność, która jest nam niezbędna do działania na każdym polu, jeśli chcemy odnosić sukcesy z lekkością oczywiście. 

Dziś napisałabym ten cały projekt inaczej, ale o tym przeczytacie w linku poniżej. Inaczej niż dzień temu, tydzień, wczoraj, miesiąc itp. Dla mnie będzie to projekt szczególny, bo daje odwagę do wprowadzenia zmian. Zmian, które sobie postanowiłam, bo przecież chcę się rozwijać i tworzyć piękne, ba coraz lepsze zdjęcia. To przede wszystkim likwidacja wszystkich wymówek, które zawiązują ręce w działaniach. 

OTWIERAM PROJEKT OTWÓRZ SIĘ NA NOWE



Projekt w którym realizuję swoje pomysły TU i TERAZ, nie czekam na nie wiadomo jak dobry czas. On nie nadejdzie, a zapuszczanie korzeni przysłowiowego lenia nie jest mi potrzebne. 

Projekt wpisuje na okres listopada i grudnia 2020 roku. Jestem ogromnie ciekawa ile jeszcze fajnych rzeczy uda mi się zrealizować w tym trudnych roku. Zamiast skupiać się na tym co jest nieosiągalne, nieodpowiednie - moja uwaga będzie dotyczyć tego, co jest wyłącznie dobre dla mnie. Negatywne sytuacje, zdarzenia szczególnie te nieprzewidziane, bezmyślne decyzje innych (wszyscy wiemy o co chodzi) które otaczają mnie są jak bluszcz, który nie pozwala się rozwijać i sprawia że sama zaczynam się bać robić cokolwiek. Dosłownie tak, a przecież tak nie może być. 

Moja przykładowa lista celów wpisana na te miesiące to:

1. Nie spieszyć się i nie gonić za innymi. Trzymanie się własnego tempa ma sens! Harmonia, mądrość, spokój to moja odbudowa. 

2. Docenić piękno które mam wokół.

3. Zrobić więcej backstage w plenerze.


To co, przyłączasz się do wspólnego kreatywnego działania? 

Żeby przyłączyć się do projektu należy wykonać kilka poniższych działań. Wrzucić dowolne zdjęcie u siebie na instagramowym profilu, które obrazuje twój cel jaki zamierzasz zrealizować w projekcie, oznaczyć mnie w poście #kreatywnyfotostartup lub #otworzsieidzialaj Będzie to dla mnie znak że zmotywowałam cię do wspólnej zabawy i jakby nie było kreatywnego przedsięwzięcia. Daj znać w komentarzu poniżej, a jeśli tak, no to co, widzimy się w projekcie?

Oczywiście trzymam kciuki za wasze zobrazowane cele, mam nadzieję że uda nam się razem wkrótce zrobić razem fajną tablice inspiracji. Najciekawsze pomysly/ inspiracje będą wrzucone do mojego stories na insta, by inni mogli inspirować się chęcią działania. Pamiętaj każde pozytywne działanie które pomaga ci się rozwijać jest lepsze niż nie robienie nic.

LINKI
kreatywnyfotostartup edycja październik 2020

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY