Witajcie. Dziś, po części na zaistniałą sytuacje - postanowiłam zrobić tyle ile mogę i na ile pozwala mi moja sytuacja dziś. Jak wiecie mój projekt #kreatywnyfotostartup lub #otworzsieidziałaj choć jeszcze nie widzicie efektów pracy na moim Instagramie - tak po części projekt ten jest już realizowany na blogu tutaj, oraz troszkę wzmianek jest już zamieszczanych u mnie na moim FB. 

O moich celach w projekcie przeczytacie w linku poniżej. 




Choć do końca 2020 roku mamy 47 dni to naprawdę nie chciałabym ich spędzić tych ostatnich dni na smutkach, negatywnych rzeczach, które w tym roku dosłownie piętrzą się u mnie w każdym miesiącu. Stąd mój listopadowy projekt, by otworzyć się na to co nowe, kreatywne - uruchamiam nieco wcześniej. Bo wiem, że nie tylko mi potrzebny jest zastrzyk pozytywnej mocy do działania. Takich osób jest więcej. Każdy ma przecież jakieś cele, plany. I tak naprawdę nie trzeba końca roku by je wdrażać. Można zacząć robić to dosłownie z dnia na dzień.

Przy takich niepewnych czasach uczę się cały czas organizować dzień sobie tak, by go wykorzystać z jak największą mocą - a jeśli narodzi mi się jakiś pomysł to staram się nie przekładać go na nie wiadomo kiedy. Bo już ten rok pokazał mi że "opcja nie wiadomo kiedy, później itp" może nigdy nie nadejść. Zachęcam was do tego działania z całego serca! 

Przykład: Przypomnę, że moim celem jest nie gonić, nie spieszyć się. Doceniać piękno wokół, rzeczy które się ma oraz robić backstage. Każdy z was będzie miał inny cel - ważne by nie bać się go realizować. Nie ważne co będzie na tym zdjęciu - ważne by było to przemyślane i zrealizowane przez was. Wasze cele mogą być krótkie lub długo terminowe. To wszystko zależy od tego czym dla was jest wasz cel. 

Dajcie znać czy wszystko w opisie jest dla was jasne, proste i oczywiste. Mam nadzieję że tak! Do zobaczenia, tylko nie zapomnijcie dopisać hasztagów pod zdjęciem, inaczej nie znajdę waszych projektów! Miłej zabawy wam życzę :) Oczywiście najfajniejsze cele zamieszczę w swoim stories za jakiś czas. 

LINKI

Projekt otwórz się i działaj

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6