Sesja zdjęciowa zimą. Styczeń 2021

Uwielbiam jak do mnie wracacie. To cudowne uczucie, które jeszcze bardziej motywuje mnie do fotograficznego działania. 

Dziś kolejna sesja zdjęciowa zimą. Czekam z utęsknieniem na puchowe partie śniegu, bo tego już jest coraz mniej. Pokochałam fotografowanie zimą całym sercem.

Tego dnia ze mną były dwie fantastyczne modelki Olga i Khrystyna, które spisały się na medal. Oczywiście nie obyło się bez przyniesionych przeze mnie akcesoriów - kawa w termosie i pledy to naprawdę bardzo przydatna rzecz zimową porą. Poniżej właśnie mała przerwa by się rozgrzać.


Fotografowanie zimą to niesamowita frajda. Zdjęcia dosłownie same się robiły. Dodam ze poza kawą w termosie warto nosić ze sobą rękawiczki, bo pomimo iż było tylko -1C to i tak nasze dłonie marzną najszybciej. A to widać na zdjęciach. Jeśli więc macie u siebie ogrzewacze to także zapakujcie je w kieszeń. To taka porada ode mnie, ponieważ jeśli mamy zmarznięte dłonie - obróbka graficzna wydłuża się o kilka dni. 



Podczas tej sesji miałam trudność, bo modelki były dwie, więc kiedy jedna się ogrzewała to drugą prosiłam na foty. 


Zdjęcia robione z góry - jak to poniżej wymaga drabiny lub czegoś wyższego, np. ławki czy stołka. No chyba że jesteśmy bardzo wysocy, to wtedy nie mamy tego problemu. 



Ta sama sytuacja dotyczy zdjęć robionych z zupełnie innej perspektywy. Takie zdjęcie wymaga mojego poświęcenia i dobrego instruktażu dla modelki, ponieważ poza ta jest bardzo wywrotna. Swoją drogą zanim modelka wykona taką pozę - polecam upewnić się jak wysoko może unieść nogę. Wbrew pozorom naprawdę ta poza nie należy do łatwych, choć na taką wygląda.


Uwielbiam dynamiczne kadry - myślę że bardzo pasują do zimy. Nadają ruch, a wiadomo jeśli jest ruch to mniej się marznie, szczególnie zimą.


Dziękuje dziewczynom za udział w sesji. Moje serducho i portfolio fotograficzne rośnie, co cieszy mnie ogromnie z każdym dniem. Mam nadzieję że na moim profilu IG zobaczycie niebawem więcej zdjęć z ostatnich tygodni stycznia. 

Miłego dnia i zapraszam w plener!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6