Zimowa, plenerowa sesja dla dwojga, styczeń 2021

 Ale się działo! Piątkowa sesja zdjęciowa w plenerze zaowocowała wspaniałymi kadrami, a to wszystko za sprawą Ani i Patryka, którzy stawili się u mnie z samego rana zdjęcia. To para tak spontaniczna, energiczna, ciesząca się każdym ułamkiem sekundy, każdą chwilą. Relacja między nimi aż kipi od miłości, którą widać jak tylko się na nich spojrzy. Po prostu zakochani po uszy!

Mam nadzieję że ta energia,  jaką mam, po tej sesji z tą dwójką wspaniałych ludzi pozostanie we mnie i nie pryśnie, bo dzięki takim parom, moja motywacja do fotografowania waszych pięknych chwil rośnie i rozwija się jeszcze piękniej. Na samo wspomnienie cieszy się moje serducho, bo wyszły z tej sesji naprawdę cudne kadry.

Jestem ogromnie zaskoczona, że są jeszcze takie pary, które chcą dokumentować wspólne chwile razem. Że doceniają każdy spędzony razem czas. A taka sesja zdjęciowa, to przecież nie tylko pozowanie, bo zdjęcia pójdą do rodzinnego albumu. To zabawa, otwartość na nowe doświadczenia. 


Tym bardziej że w dzisiejszym czasie nie ma dobrego czasu na nic (tu wpisz sobie cokolwiek), bo uczymy się żyć tym co niesie nam każdy dzień. 

Gorąca kawa z ciepłego termosu jest u mnie zawsze, kiedy na dworze chłodno, zimno lub plucha. Jest zawsze ogromną niespodzianką na sesji. 


Tu dosłownie łapaliśmy topniejący śnieg... który dosłownie topniał na naszych oczach. Ale udało się i mam choć troszkę zdjęć z zimową aurą w tym roku. 


Zima jest fantastyczną porą do fotografowania, szczególnie kiedy jest śnieg. Daje ogrom nowego doświadczenia jeśli chodzi o obsługę aparatu przy niskich temperaturach. Cieszę się że udało mi się zdobyć tak cenne doświadczenie w tym roku.



I muszę wam powiedzieć że nie sądziłam, że to powiem, ale udało mi się "odczarować tą zimę" straszącą mrozem i wiatrem, i już nie mogę się doczekać kiedy spadnie kolejny śnieg. Myślę, że będzie to moja druga ulubiona pora roku zaraz po jesieni.


Dziękuję Ani i Patrykowi jeszcze raz za udział w sesji - bo dzięki wam rozwijam się fotograficznie a każde kolejne zdjęcie staje się coraz piękniejsze.

Miłego wieczoru!


 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6