Sesja zimowe detale z człowiekiem 02

Witajcie w ten śnieżny poranek. Chciałabym podzielić się z wami informacją na temat mojego drugiego fotograficznego wyzwania. Niestety projekt zostanie przełożony za rok, a pomysły z nim związane opublikuję w poście poniżej. Jest to długofalowy projekt oznaczony numerkiem 02, który z przyczyn niezależnych nie doczeka się realizacji. Niby miałam na realizację aż trzy miesiące, z czego cały jeden to była moja walka z przeziębieniem które dopadło całą moją rodzinę. Całe szczęśćie że ten okres grypowy za nami. Jednak nie udało mi się zrealizować żadnego z moich fotograficznych pomysłów. Tak, wiem, jeszcze tylko 12 dni do kalendarzowej wiosny, jednak czuję wewnętrznie, że przez te prawie dwa tygodnie nie dam rady i muszę przełożyć wyzwanie na kolejny rok.

Takie dni zdarzają się każdemu, jednak wierzę, że lista zimowych detali związanych z człowiekiem przyda się nie tylko mi do rozwijania własnych kreatywnych sesji fotograficznych.

A zatem, przedstawiam pierwszą top 10, oto ona:


1. Łyżwy, fragmenty nóg,

2. Sanki

3. Rękawiczki i śnieg

4. Czapka, szalik, kurtka, koc

5. Herbata i koc

6. Termos z herbatą i plener

7. Fragmenty dłoni, rąk, stóp

8. Pledy, narzuty - portrety zimą

9. Sesja w stylu opowieści z Narni - kolorystyka

10. Zamrożone w śniegu (liście, owoce, kwiaty)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6