Sesja z fascynatorem

Wpierw powstał pomysł na sesje z fascynatorami. Potem prawie dwa tygodnie myślałam jak tu zdobyć fajne fascynatory, których koszt nie będzie powyżej 70 zł za sztukę. Myślałam, myślałam i wymyśliłam. Zrobiłam je sama, a na materiały wydałam mniej niż 30 zł. Myślę że uda mi się zrobić jeszcze kilka sztuk, ponieważ fajnie wyglądają na zdjęciach, dodają jasności.

Gadżet który sprawia, że autoportrety, czy portretowe sesje zaczynają wyglądać zupełnie inaczej. O uroku fascynatorów nie musze chyba pisać. Wybrane zdjęcia z dzisiejszej przed-sesji zamieszczam poniżej.



oraz z motywem kwiatowym




Komentarze

  1. Bardzo fajnie to wygląda. Fotografia to jedna z moich ukochanych pasji. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu za miłe słowa. Uwielbiam robić zdjęcia, nie będę się rozpisywać ile w tym mam frajdy. Jestem bardzo ciekawa twoich zdjęć :) podaj jeśli masz linka do swoich prac (insta, fb,blog itp) to chętnie zajrzę do ciebie. Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6