Wyzwanie od kobiecafotoszkoła

Dzisiejszy poniedziałek to pierwszy dzień wyzwania :) z kobiecą fotoszkołą. Link do wyzwania dostałam od siostry (dzięki siostra) a cała zabawa polega na rozkręceniu konta na instagramie. Szczerze powiem, wpierw podeszłam do tego troszkę sceptycznie, bo jako fotografująca mama nie mam za wiele czasu na zdjęcia czy blogowanie. Stwierdziłam, że spróbuję, ponieważ od dawna próbuję rozkręcić wyzwania na swoim blogu a nikt ich nie komentuje, ani nie dołącza się do mojej burzy mózgów, nawet na FB.

Zatem pierwszy temat to kompozycja flatflay - czyli to co widzimy z góry. Oczywiście nie mogło zabraknąć na niej mojej małej asystentki :)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6