Środa - planowanie świątecznej rodzinnej sesji zdjęciowej

Dziś nie będzie posta obróbkowego. Za to będzie troszkę o planowaniu naszej wspólnej sesji zdjęciowej jaką mam zamiar wykonać już niebawem. A to wszystko dlatego, że tydzień zlatuje mi tak szybko, że dosłownie za nim nie nadążam.

Nawet nie wiem kiedy na zegarze zrobiła się 20.20 (godzina o jakiej usiadłam dziś do pisania tego posta, o akurat spojrzałam na zegarek) a ja uświadomiłam sobie że mam wszędzie ogrom zaległości. Lista wieczornych planów zamiast maleć to rośnie i w tym tygodniu to chyba nic już nie ogarnę z takim zamysłem jak chciałam.



Planowane sesje jesienne legły w gruzach - brak chętnych na standardowe sesje troszkę mnie zmartwił, ale wiem, że jakbym tylko napisała że rozdaje swój czas za darmo to miałabym lawinę chętnych. Smuci mnie ten fakt troszkę, choć wiem, że w tym roku zrobiłam kawał dobrej roboty, no bo ile jesteś w stanie zrobić przy dziecku? - nie wiele.  Trzeba się cenić i nie można powtarzać sobie że robię "nie fajne zdjęcia" - bo tak nie jest. Po prostu nie trafiam w odpowiednią grupę docelową.

W takich sytuacjach powtarzam sobie że będzie lepiej, że uda się i że za rok zrobię więcej, lepiej i z większym efektem wow.

Ale wracając do sesji zdjęciowej... po prostu nie mam sama takich zdjęć świątecznych z dzieciństwa. I właśnie dlatego chciałabym by córka takie miała. Będą na pewno bombki, może troszkę świecidełek ale bardziej do zajęcia małej dwulatki niż jako standardowe tło. Im dziecko starsze tym trudniej zachęca się je do pozowania, do wspólnych zdjęć. I tym trudniej jest przyciągnąć uwagę maluszka na dłużej w jednym miejscu. Będzie też sztuczne futerko. Mam nadzieję że uda się jeszcze pokombinować z kolorami tła, bo zawsze na to brakuje mi czasu.






Przeglądałam wiele świątecznych sesji rodzinnych w poszukiwaniu inspiracji.

Bardziej pod względem dekoracji, bo to jak będzie wyglądać sesja rodzinna wam do końca nie powiem i przytrzymam was w niepewności. 






Dodam tylko że zaplanowana jest na tą sobotę i troszkę będzie przemeblowania przy okazji :) Będzie prosto i rodzinnie, mam nadzieję że uda mi się zrobić kilka fajnych kadrów :)




Zatem do soboty :) miłego weekendu!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY