Brązowy preset własnego autorstwa :)

Obróbka graficzna będzie u mnie tematem numer jeden tej jesieni. Mam nadzieję że uda mi się stworzyć wiele pięknych kadrów. Uwielbiam jesienne klimaty, suche liście, które szeleszczą pod butami. 



Szykują się u mnie zmiany i mam nadzieję, planuję rozbudowę sprzętu fotograficznego - ale nie ukrywam że jest tego tyle na rynku, że sama od kilku miesięcy sama mam dylemat na co się zdecydować. Czy inwestować w tło, a może w obiektyw portretowy, a może jedno i drugie? 


Poniżej zamieszczam różnicę w kolorystyce obróbki z którą walczę od kilku dni. Szukam takiego rozwiązania w ustawieniach, by moje presety były coraz piękniejsze. Po lewej prezentuję wam wersję z wczoraj, a dziś - zrobiłam  niby ten sam preset, z tymi samymi ustawieniami co wczoraj a jaka jest różnica w odbiorze? Znacząca! Uwielbiam bawić się kolorami :) to ile mamy dzięki nim możliwości i ta radość tworzenia jest porostu nie do opisania.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6