Sesja Walentynkowa, 2021

W tamtym roku nie udało mi się zrealizować takiej sesji dla córki, bo zaliczaliśmy zapalenie krtani u małej. Było kiepsko. 

W tym roku postawiłam nadrobić ten czas i ustroiłam jej pokój balonami już 6 lutego, oraz girlandą z serduszek. Był prawie cały dzień klejenia i wycinania, ale radocha bezcenna.

Córka tak się rozhulała, że przewróciła dwa statywy i belkę, na której powiesiłam nad nią całą girlandę.



Czy było warto? Myślę że tak, bo balony i wycinanki zawsze są fajniejsze niż pluszowe poduszki czy maskotki z napisem love, z którymi nigdy nie wiem co robić. Dodam że to była mocno stresująca sesja, bo mała kompletnie nie słuchała. 

Była przy tym bardzo szczęśliwa, zwłaszcza kiedy mogła zrobić szusy w balony (to jej pomysł).



Zresztą tak samo ja te podklejone taśmą malarską balony. 


Smutek na koniec sesji zawsze towarzyszy mojej małej, bo sesja to przecież nieziemsko fajna zabawa.



Wieszanie balonów na ścianie, czy przytulanie ich i podrzucanie to wszystko samo wychodzi u mnie podczas sesji, kiedy podpowiadam córce co można z tym zrobić. Wiem że mała marzy o huśtawce w środku domu, ale no nie mam aż tyle miejsca.



Część zdjęć pod koniec sesji wyszła mi w innej kolorystyce, a to tylko dlatego, że baterie przy lampie odmawiały mi posłuszeństwa. Wiedziałam o tym że dziś wejdą na ładowarkę, ale chciałam je choć raz rozładować do zera. Na sesji dla siebie mogę sobie na to pozwolić. 


Poniżej trzy na szybko detale zrobione z samego poranka (7.02.2021) i moje 10 minut a ile radochy :) Dla mnie i dla córki, no bo pierwszy raz odkryła że pomadka to może super malować różne wzorki po ciele. 





Podsumowanie

Żeby zrealizować taka sesje w domu trzeba się bardziej natrudzić niż w plenerze. Stąd postanowiłam że jak tylko będzie fajny wiosenny ciepły dzień to przenoszę się w plener. Bo jest łatwiej zrobić coś na większej przestrzeni.

Miłego dnia zakochanych ❤️📷



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6