Szkolenie online z Basiolandia photography

Wyzwanie online z Basiolandia photography to ogromna dawka wiedzy i doświadczenia. Cieszę się, że dołączyłam do jej wyzwanio-szkolenia.



Zacznę od początku. Wyzwanie zacznij swój magiczny zimowy projekt z Basiolandia to wyzwanie a właściwie szkolenie na które się zapisałam by rozwijać swoje umiejętności fotograficzne, ponieważ Basia robi piękne plenery. 

Stwierdziłam też że muszę zainwestować by ruszyć do przodu z tym co aktualnie mam. Że albo pójdę na jakieś warsztaty albo kurs. I tak szukając inspiracji na śniegowe sesje, trafiłam na ebook Basi. A od ebook na grupę a tam dowiedziałam się o szkoleniu, które trwa tydzień. I jest to tydzień intensywnej pracy. Bo planując swoje projekty fotograficzne robimy także kawał organizacyjnej roboty, której klienci nie widzą. 

I jestem właśnie po drugim dniu szkolenia. Konfrontuje swoje doświadczenie z tym co podaje Basia i jestem mile zaskoczona, bo sporo wiedzy wdrażalam u siebie w podobny sposób. 


Planowanie sesji jest mega ważne, a powiem więcej planuje się każdy jego nawet najmniejszy aspekt. Poniżej macie widoczny harmonogram planu jak to u mnie wygląda kiedy zgłaszacie się na sesje. Plan rozpisany jest na luty 2021. 




Zatem niebawem spodziewajcie się u mnie po tym szkoleniu jeszcze piękniejszych kadrów.

Bo tak naprawdę to Basia ma rację. Trzeba mówić ile pracy kosztuje nas przygotowanie 1 projektu fotograficznego, czyli jednej sesji. Ja właśnie łame mury własnego świata komfortu i pisze o tym że zdobywam nowe umiejętności. Bo wcześniej sądziłam że to jest wyłącznie reklama dla osoby która robi taki kurs lub szkolenie.

A tak nie jest. Bo kiedy piszemy innym że zdobywamy nowe poziomy wiedzy, inwestujemy w swój rozwój fotograficzny to nasza wiedza rośnie, a dnia rosną ceny za nasze zdjęcia i zmienia się punkt patrzenia naszych klientów. Bo to my pokazujemy że rozwijamy się i nie stoimy w miejscu. A to jest bardzo ważne.

U mnie na ten rok mój harmonogram ma rozpisane 3 projekty fotograficzne na miesiąc. Są to 3 sesje zdjęciowe. Nie więcej. Bo finalnie nie jestem w stanie zorganizować ich więcej.

Na taki projekt składa się wszystko co robisz, nawet pójście do sklepu i szukanie gadżetów na sesje czy stylizacji.  

Więc kochani klienci, zanim powiecie że cena sesji jest droga, to zastanówcie się ile kosztuje czas stylistki, makijażystki, horeografki, i innych osób które opracowuja wszelkie materiały pod sesje dla zwykłego człowieka. A fotograf organizuje to wszystko sam. Jeśli widzicie już ogrom pracy który stoi za moim rozwojem to fajnie, bo nie jest to tylko posiadanie aparatu z instrukcją obsługi.

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6