Podsumowanie marzec 2020

Jakiś czas temu, zanim zaczęła się korona historia, zrobiłam analizę zdjęć, wypisałam całą masę wartości i korzyści jakie daje zrealizowanie sesji zdjęciowej u mnie. Co składa się na cechę moich zdjęć, a co na wartości, jakie wam daje. Lista wyszła bardzo długa. Zrobiłam swoją fotograficzną ofertę. Niestety nie mogę wam jej zaprezentować w obecnej sytuacji. Nawet przedstawienie jej nic mi nie da, po całym sednem jej jest indywidualne podejście, spotkanie w plenerze.

Z końcem marca robiąc podsumowanie chciałam poruszyć kwestię odkładania na później.

W domu jestem już od 47 dni, czyli prawie dwa miesiące. Tak się u nas niefortunnie złożyło, że przed całą tą niepewnością, córa złapała zapalenie krtani, ja od niej i jak już wyzdrowiałysmy to byl zakaz wychodzenia.

Czego nauczył, a w zasadzie w czym utwierdził mnie ten trudny czas?

Tego że nie wolno nic odkładać na później. Staram się w swoich planach stosować to od lat. To mój slogan do którego próbowałam namówić i was, kiedy po raz XX z rzędu przekladaliscie sesje zdjęciową u mnie, także sesje TFP.

Dlaczego tak się dzieje?

Bo sesje zdjęciowe raz przełożone wiem z doświadczenia "na potem" mogą się już nie odbyć. I co do niektórych planów miałam rację.

Jak znaleść pozytywny motywator by funkcjonować? Siedzenie w domu naprawdę jest trudne kiedy jesteśmy praktycznie odcięci od ludzi i kontaktów międzyludzkich. To nie jest dla nas naturalne.

Dziś w nocy, kiedy moja 2,5 letnia córka się przebudziła powiedziała jedno: - mamo, ja chcę na dwór. Łzy naszły mi do oczu. Niestety, mieszkając w blokowisku nie mogę pozwolić sobie nawet na wyjście przed blok.

Długo szukałam słowa na miesiąc marzec i jest nim bez wątpienia słowo harmonia.

Na kolejny drugi kwartał będzie to odbudowa.

Tak, odbudowa tego, co straciliśmy kiedy #zostańwdomu będzie nam towarzyszyć jeszcze przez długi czas. W zasadzie próba odbudowy, bo normalnością bym tego nie nazwała.

Na trzeci kwartał nadzieja. A czwarty po prostu on-line.

Czy się sprawdzi zobaczymy w praktyce.

W wolnych chwilach, zapraszam was do przejrzenia moich darmowych backstage z sesji które robię w domu i które dla was przygotowałam. Są darmowe. Nie wymagają poddawania adresu e-mail.

Będzie mi miło, jeśli pod każdym z postów pozostawisz jakiś ślad.

Miłego dnia wam życzę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6