Pytajki planowajki

Witajcie, w związku z sytuacją, która mnie, fotografa mocno ogranicza postanowiłam spróbować swoich sił niesieniu podpowiedzi tym osobom, które planują lub rozważają bycie fotografem. Stąd chciałabym was zaprosić na mój facebook-owy profil do moich pytajków - link TU lub możecie zadawać swoje pytajki bezpośrednio pod tym postem.

Na czym polegają pytajki?

Pytajki to forma zadawania pytań do mnie, na które w miarę możliwości postaram się odpowiedzieć jak najszybciej na FB lub szerzej - jeśli pytanie mnie zaciekawi i sama uznam, że chciałabym je zglebić dokładniej na moim blogu.

Ile to kosztuje?

Pytajki nic nie kosztują, no, może wasz czas przed klawiaturą komputera czy smartfona. To od was zależy czy macie chęć pracy nad własnym rozwojem czy też nie. Czy chcecie poznać odpowiedzi na pytania związane z fotografią, pracą fotografa, które zaprzątają wasze głowy, a wcześniej nie było okazji o nie zapytać.



Zatem do dzieła
 

Chętnie podzielę się z wami swoją wiedzą, historią o tym, jak się to u mnie zaczęło i co sprawiło, że jestem w tym miejscu tu i teraz z tym doświadczeniem i wiedzą. Dla mnie będzie to okazja do poznania was, a dla was fajne spędzenie dnia nad tym co lubicie. Bo skoro tu jesteście to musicie choć troszkę kochać fotografię, lubić aparat, bo inaczej w tym zawodzie się nie da ;) 

Pamiętajcie: Im szerszy i bardziej opisujący wasz problem pytajnik, tym łatwiej będzie mi wczuć się w waszą sytuację, lepiej wam pomóc. Stąd moja prośba do osób zadawających pytajki - pytajcie i zadawajcie pytania takie, na jaką odpowiedź byście sami mogli liczyć. 

Zapraszam i życzę miłego dnia :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6