Dwa kolory na sesje czyli mała zdjęciowa ściąga na zdjęcia jakie robię

Droga do własnego stylu nie jest łatwa. W zasadzie zastanawiam się dlaczego nie zrealizowałam tego pomysłu wcześniej. Pisałam o tym troszkę w poście kolorystyka na zdjęciach na początku marca tego roku, a link to tego posta macie TU.

Jeśli myślisz o sesji zdjęciowej w moim wykonaniu, to nastaw się na dwa kolory. Uwielbiam ładny design, jednak od 2019 roku chcę, by moja sesja zawierała mocno okrojoną kolorystykę. Dlatego jeśli szykujesz się na zdjęcia ze mną - ubierz się tak, by kolorystyka zawierała tylko dwie jednolite barwy.
Może i fajnie jest kiedy wszystko jest w kolorach tęczy, jednak mimo że sama uwielbiam wszelkie możliwe barwy w zdjęciach staram się minimalizować je do minimum. Pomiń także nadruki na T-shirtach - może i są fajne, ale bardzo niekorzystnie wychodzą na zdjęciach.

Dopisek z dnia 21.07.2019.
Jeśli nadal nie jesteście pewni co ubrać - postanowiłam dodać małą ściągę kolorystyczną gotowych chustek, szali i ubrań z mojej szafy. Nie chodzi tu o wypasione stroje a kolory i ich wzajemne oddziaływanie na siebie. Zdjęcia zrobione są w tym samym ustawieniu, o tych samych parametrach, a widać jaka jest kolosalna różnica kiedy barwy wpływają na siebie. Z lewej biała chustka ciągle jest ta sama i specjalnie nie zdejmowałam jej na potrzeby tych zdjęć.







Może być tak, że mój fotograficzny styl ci nie odpowiada, tak jak i ja nie muszę zgadzać się z twoim. Jednak jeśli podjełaś/łeś już decyzję i zdecydowałaś/łeś się stanąć przed moim obiektywem - zapraszam cię serdecznie wpierw na pogaduchy przy kawie.









Komentarze

  1. Super blog! Zapisuję się na subskrybcję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam pytanie czy chciałabyś otrzymać mały powitalny start up? Jeśli tak, to odezwij się do mnie :) Miłego dnia!

      Usuń
  2. Bardzo fajnie to pokazałaś barw kolorów rozumiem że to propozycje twoje jak się ubrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kolorystyczne zestawienie, by osoby mogły lepiej zobaczyć jak poszczególne kolory wpływają na siebie na zdjęciach. Jeśli chodzi o moje propozycje jak się ubrać to omawiam je indywidualnie, ponieważ jest to już konsultacja indywidualna, którą wliczam w cenę swojej usługi.

      Usuń
  3. Fajny praktyczny blog o fotografii.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6