Kreatywny foto start up mała zapowiedź

Szukam, pytam, podpatruję innych fotografów. Chcę się rozwijać. Nie chcę stać w miejscu - a po tegorocznych targach fotograficznych wiem,  czuję, że jestem na etapie "że jeśli coś nie zrobię teraz, to nie ruszę do przodu" i moje marzenia o fotografowaniu ludzi legną w gruzach.

Ta mała kompozycja powstała na potrzebę utrwalenia zdobytej wiedzy z targów, staram się zrobić notatki i przypomnieć sobie z minionych dni jak najwięcej.  Wykorzystałam światło naturalne z okna, standardowo własne tła fotograficzne pomalowane farbą akrylową na szaro oraz kilka w jasnych przedmiotów.



Wiem już jak wyglądają zdjęcia z użyciem lampy błyskowej, parasolki, światła ciągłego, oraz naturalnego. Sama zadaje sobie pytanie i szukam odpowiedzi co i jaka z form odpowiada mi najbardziej. Szukam własnego stylu. Czuję że muszę podjąć decyzję w jaką stronę mam iść.

To jest właśnie początek mojego kreatywnego przedsięwzięcia. Szukanie własnej kreatywnej drogi w fotografii. Zaczęłam pisać #kreatywnyfotostartup czyli 12 tematów jak ruszyć, zacząć tak po prostu. Tematy będą się przewijały w każdy wtorek od 4.06.2019. Nie wiem również czy pomysł wypali, ale chciałabym by owe pomysły na kreatywność w fotografii nie były tylko zlepkiem przeklajanych postów z portali społecznościowych na temat kreatywności (np. lista 100 rzeczy do zrealizowania).

Swój projekt piszę pierwszy raz, więc pewnie będzie jego modyfikacja w przyszłości. Zależy mi na tym by jak najwięcej osób wypowiedziało się na temat czym jest kreatywność w fotografii i chciałabym by nie były to rzeczy które ja (jako fotograf) chcę usłyszeć. Nie wiem też czy jest na to dobry czas - jeśli nie spróbuję, na pewno się nie dowiem.

Zapraszam was także na Instagram gdzie możecie dodawać zdjęcia które zobrazują waszą kreatywność (np. ktoś wymyślił fajny kubek do herbaty bo zmusiła go do tego sytuacja, a w tradycyjnych nie mógł utrzymać w dłoni, rzeczy które opisują codzienność, są unikatowe i warte zapamiętania itp. ) i oznaczać je ##kreatywnyfotostartup i #kobaltowasowa.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6