Instagram i sekwencja slajdów

G r u d z i e ń. No po prostu nie mogę, nie posiadam się z radości. Pieje z zachwytu? Też tak czasem macie jak mimo trudności uda wam się wreszcie coś popchnąć do przodu?
Bo ja tak mam. Nareszcie po długich bojach udało mi się zrobić porządne slajdowe story na insta i będzie ich więcej.

Zacznę od tego że skoro wiem już jak, to podzielę się z wami tym odkryciem. A co! 

Do zrobienia story insta potrzebujemy dowolnej aplikacji do robienia story. Ja przetestowałam unfold, storyart, która jest bardziej intuicyjna i canva (najmniej praktyczna jak dla mnie. 

Robimy sobie np. 2-6 obrazków i zapisujemy je na telefonie. 

By zrobić z niej piękne slajdy musimy zainstalować aplikacje Videoshop i w niej wybrać załaduj obrazki (domyślnie mamy video). Obrazki same łączą się w slajdy i gotowe. 

Poniżej zrzut ekranu z mojej pierwszej sekwencji slajdów. 




Dodajemy tekst, formatujemy ustawienia i zapisujemy na telefonie nasz film. Następnie z pozycji telefonu wchodzimy w video i udostępniamy je w aplikacji instagram (stories jest domyślnie). 

I to w zasadzie cała sztuka instagramowych slajdów. A ja wcześniej sądziłam że wszystkie slajdy dodaje się w aplikacji do story... Eh całe życie człowiek się uczy. Ważne że w końcu się udało.

Ważna rzecz - jeśli nie macie odpowiedniej przestrzeni wolnej w pamięci swojego telefonu to sekwencja slajdów nie będzie się wyświetlać - widoczny będzie tylko pierwszy slajd. Nie wiem czemu tak jest, ale taką sytuację zaobserwowałam u siebie. Mój telefon ciągle cierpi na małą ilość pamięci.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6