Moja lista książek do przeczytania cześć 1

Dziś temat myślę że dla wszystkich. Nie ważne czy jesteś fotografem(ką), czy mamą a może Biznes Woman na szpilkach, bo dotyczy książek.

Czytamy wszyscy. Nie znam osoby która w dzisiejszych czasach nie przeczytała niczego. Nie wiem czy taka w ogóle istnieje.

Zatem dziś zajmę się książkami, które chciałabym przeczytać i niekoniecznie mam je w swojej biblioteczce już.



Brian Tracy 
Jego książki dotyczące planowania, sprzedaży i marketingu po prostu są ekstra napisane a co więcej motywują do działania. Książka Nie tłumacz się - działaj zachęciła mnie do przejrzenia innych pozycji tego autora :) 

Książka Jesteś marką, jak odnieść sukces i pozostać sobą, czyli o budowie własnej marki osobistej krok po kroku.

Siła nawyku 
Ta pozycja leży na półce od ponad roku i prosi się o przeczytanie, jednak ciągle brak na nią czasu.

4-godziny czas pracy
Ta książka zaciekawiła mnie bardzo w tegoroczne wakacje, jednak jej zakup odkładany był przeze mnie, aż o tej pozycji w ferworze prezentów gwiazdkowych zapomniałam.

Leela Cyd, Instagram i fotografia
Zaciekawiła mnie okładka tej książki więc i ją dopisuje do listy.

Sprzedaż usług (eBook) - Jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej pdf
Rader Ulf

Jak widzicie nie są to książki poświęcone fotografii, a bardziej wybierane z zaciekawienia, chęci poszerzenia swojej wiedzy. A jakie są wasze książkowe listy? Robicie, nie robicie? Z jaką książka dziś spędzacie swój wieczór? 

Pozdrawiam serdecznie 






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6