Dzień 7 #kreatywnyfotostartup365dni

Dziś za mną pierwszy tydzień mojego wyzwania, a to oznacza że mam za sobą dokładnie 7 fajnych kadrów. Wcale nie jest tak prosto dostrzegać nowe rzeczy z pośród tych, które są moją codziennością. I właśnie dlatego tak bardzo podoba mi się to wyzwanie. Bo im mniej człowiek wymyśla, a uważniej patrzy tym lepsze powstają zdjęcia.

Z samego rana mam najlepsze światło w domu by zrealizować swoje założenia - bo do nich należy światło zastane przy którym fotografuje. Jako siódmy dzień miało być biało i jest, ale zanim znalazłam przedmioty które dobrze by grały kolorystycznie to było już południe. A przecież białych rzeczy w domu mam naprawdę sporo bo kocham styl skandynawki. Teraz wiem, że zbyt długo nie można się zastanawiać. Zapraszam na kolejny kadr z #365.



Poniżej pierwsze zestawienie z pierwszego tygodnia :) 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6