Dzień 1 projekt #kreatywnyfotostartup 365dni

Jak wiecie, rok temu poruszałam na bogu temat jakim jest #kreatywnyfotostartup. Podlinkowałam wam specjalnie ostatnią 12 tematów poruszonych u mnie na blogu (patrz lewa belka bloga). Tak przyszłościowo, dla tych co lubią mieć wszystko od razu pod ręką.

Dziś z rana, jeszcze nawet nie wychodząc z łóżka, obmyśłałam właśnie jak tu bardziej rozwinąć swój projekt związany z kreatywnością w fotografii (miałam czas, bo moja córka spała jeszcze), przeglądałam moje fotograficzne kanały na YouTube i nagle trafiłam na projekt u Tomka, który super objaśnia na czym polega cała zabawa (cel) robienia 365 dni w roku. Link do filmu znajdzie TU. I w zasadzie rozwiązanie u mnie pojawiło się samo, ot tak.

Do rzeczy.

Postanowiłam ruszyć więc z moim #kreatywnymfotostartup i codziennie zrobić 1 zdjęcie. Zdjęcia będę publikować tutaj, na moim blogu, z oznaczeniem #kreatywnyfotostartup365. Jest mi tak prościej i łatwiej, ze względu że jestem fotografującą mamą to nie zawsze jest ten dobry czas. Dlatego też moje założenia będą troszeczkę inne, takie pode mnie.


Założenia #kreatywnyfotostartup365


  • poprawić warsztat techniczny
  • nauczyć się robić zdjęć w każdych warunkach
  • poznać możliwości swojego obiektywu 50 mm
  • zrobić zdjęcia do tablicy inspiracji
  • nauczyć się widzieć lepiej światło zastane


Czego chcę się osiągnąć, czego chcę się nauczyć, co zmienić by moje zdjęcia były jeszcze lepsze? 

  • lepszą organizację czasu
  • porzucić wymówki które sztucznie stwarzam sobie sama
  • znaleźć swój styl
  • poprawić swoją kreatywność
  • patrzeć i widzieć więcej
  • wyłapywać ulotne chwile, te momenty których już się nie powtórzy
Moje zasady
Ze względu że jestem mamą, która wychowuje maleństwo, to będzie nie lada wyzwanie. Zdjęcia będę starać się publikować codziennie, jednak może być to czasem utrudnione, więc biorę poprawkę że może być z tym małe 1-2 dni obsunięcia. Wolę tak, niż nie zrobić zdjęcia w ogóle - więc zdjęcia będą robione codziennie. Choć może mi się tak tylko wydaje, czas pokaże. Nie dowiem się tego jak nie spróbuję.


Tym sposobem dziś otwieram projekt 365 dni i mam nadzieję że za rok o tej porze zrobię mega podsumowanie w oparciu o swoje wnioski i przemyślenia. Robię ten projekt dla siebie, nie zależy mi na lajkach, serduchach i sztucznych komentarzach. Stąd właśnie idealny do tego będzie mój fotograficzny blog.

Dzień 1


Przy okazji pewnie z niektórych zdjęć zrobi się mała mini sesja, ale co tam, będę mieć przy tym na pewno sporo zabawy i oddechu, że każdego dnia udaje mi się zrobić coś dla siebie, bo to wcale nie jest takie łatwe kiedy czas podporządkowany jest zupełnie innym sprawom.


Zapraszam do wspólnej zabawy, zajrzyjcie również pod moje zapiski czym jest #kreatywnyfotostartup, dodajcie coś swojego. Miłego dnia !

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6