Sesja Gosi i Kuby

W drugą sobotę stycznia tego roku przed moim obiektywem stanęli Gosia i Kuba. Dwójka przesympatycznych ludzi, pełnych pozytywnego, wewnętrznego ciepła. Może dlatego właśnie nie straszny im był podczas sesji wczorajszy deszcz, który troszkę pokrzyżował nam plany. Ale bez obaw, ja w chłodne dni zawsze noszę przy sobie termos z kawą :)



Warunki trudne, ale daliśmy radę 📷. Moim modelom dziękuję raz jeszcze za wspólnie spędzony czas. Taka współpraca to czysta przyjemność, połączona z doświadczeniem, którego jak to mówią: "nikt mi już nie odbierze". To dzięki wam, moje zdjęcia stają się coraz lepsze :)

Na moim profilu na Instagram-ie @kobaltowasowa możecie już zobaczyć kilka ujęć z tej sesji, mam nadzieję że przypadnie wam ta styczniowa sesja do gustu, tak jak Gosi i Kubie, którzy mam nadzieję że staną przed moim obiektywem ponownie.


LINKI
Recenzja: możesz wystawić ją na FB

Portfolio znajdziesz też na:
https://www.instagram.com/kobaltowasowa/
https://annadeptula.flog.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6