Dopracuj swój Instagram

Piszę z pozycji łóżka, tak tak, znów dopadły mnie bóle w plecach i dosłownie leżę w łóżku od wczoraj cały kolejny dzień.

Kręgosłup daje mi znać w najbardziej nieodpowiednich momentach... cóż zaplanowane sesje muszę przełożyć (będę umawiać się z wami indywidualnie jak tylko stanę na nogi).

Dobrze że kilka dni temu zamówiłam książki (tematyka rozwój osobisty w mediach) i dziś mąż odebrał mi paczkę. W takich chwilach cieszę się że jest przy mnie i opiekuje się nami dwiema. Więc mam co czytać.

Dość więc tego biadolenia, co jest w paczce?

Ano książki 4-godzinny tydzień pracy i Zostań gwiazdą instagrama




Dorzucam jeszcze jedną kupiona w księgarni: Instagram i fotografia.




Książki dotyczące instagrama są to typowe poradniki, napisane w bardzo zwiezlej rzeczowej i konkretnej formie. Objasniają sedno instagrama, nie sądziłam że sa tak wartościowe.

Od wczoraj robię więc porządek na swoim koncie, ograniczam ilość obserwujących, nie dlatego że już tych osób nie lubię, nie mają piękne profile na insta, ale z racji tego by nie tworzyć wizualnego śmietnika na głównym feedzie własnego profilu.

Zmian będzie dużo więcej i daje sobie na to czas do lutego. Jestem ciekawa ile z moich followersów (fanów) przebrnie przez ten czas ze mną a ile stopniowo będzie się wykruszać. Ale zmiany są mi potrzebne bo bez nich nie ruszę do przodu i nie zrealizuje kolejnych celów na ten rok.

Zatem jeśli macie jakieś sprawdzone porady dotyczące prowadzenia konta na instagramie to będzie mi miło jeśli zostawicie komentarz poniżej.

Tymczasem zabieram się za czytanie 💙📖 📚 oraz 📝

A i dziś jedyne zdjęcie #365dni jakie zrobiłam to właśnie to w poście. Ale jest i z przyczyn zdrowotnych innego nie będzie ;) 

Mój profil na insta znajdziecie @kobaltowasowa a link jest @kobaltowasowa 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6