Moje plany na 2020 rok

Na samym początku chciałabym życzyć wam samych dobrych chwil w nowym 2020 roku. Niech ten rok będzie dla was szczególnie piękny a marzenia, nawet te zaległe niech zrealizują się same.

Dzisiejszy dzień jest wyjatkowy. To z nim łączymy nadzieję i nowe plany, powtarzamy sobie że to już na pewno zerwiemy z nawykami, zaczniemy pracować nad sobą lub może zapiszemy się na kurs. 

Moja lista planów na ten rok jest dlugofalowa, mam nadzieję że wreszcie uda zrealizować własne marzenia. Jednym z nich jest zrobienie prawa jazdy i efektywnym prowadzeniu pojazdu (bo samo posiadanie kat. B nie oznacza że zaczynamy jeździć). 

Kolejnym moim małym celem to rzeczy związane z fotografia i wyjście do ludzi, bycie bardziej mobilnym niż w 2019 roku. 

Jak widzicie nie mam wielkich planów. Jeśli na ten rok wrzuciłabym jeszcze trzy postanowienia, jestem pewna że przy małym dziecku nie udało by mi się zrealizować żadnego z nich. 

Postanowienia i planowanie właśnie tak działa - im więcej sobie dokładamy tam szybciej się poddajemy w dążeniu do postanowionych/założonych celów. 

Jestem ciekawa jakie są wasze cele na ten rok? Jakie udało wam się zrealizować z poprzedniego roku? 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6