Dzień 2, projekt #kreatywnyfotostartup365

Dzień 2

Mój #kreatywnyfotostartup365dni. Ciemne i jasne. Fotografowanie w naturalnym świetle z okna. Zdjęcia w pionie i poziomie. Szczerze? to chyba nadal jestem za pionowymi kadrami bardziej niż poziomem, mam wrażenie że pion ma więcej możliwości.


Zdjęcie na brązowych deskach - bardzo ciemno, brak światła z okna. Kiedy robiłam to zdjęcie ISO 200 to było bardzo ciemno. Styczeń ma to do ciebie, że kiedy wstajemy przed wschodem słońca jest ciemno, i kiedy kładę się późno spać - również jest ciemno. To idealne warunki do ćwiczeń :)


Zdjęcie na białym tle zrobione dziś z rana :) Światło zasłania mi drugi blok, więc mimo że na dworze super pogoda u mnie w domu przez większość dnia i tak jest półmrok.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6