Dzień9, #kreatywnyfotostartup365

Witajcie moi czytelnicy, post ten powinien ukazać się dziś o 5 nad ranem (a w chwili publikacji jest już 14.18) bo o tej porze moja córa już zaczęła dzień i za nic w świecie nie chciała dospać. I tak udało mi się jakoś wymusić na niej leżenie w łóżku bo gdybym powiedziała jej że może wstać - wstałaby już o 1 w nocy. Więc ja dziś zupełnie bez energii, sił do pracy. Czasem to zazdroszczę mojej kruszynce tego że tak szybko potrafi się zregenerować po nie przespanej nocy, a przecież kawy nie pija, bo nie może. Jakim cudem powtarzam w myślach i lecę przygotowywać rzeczy na naszą dzisiejszą wyprawę. Po śniadaniu zaliczyłyśmy plac zabaw, spacer po pobliskim skwerku, pobliski sklep i to wszystko po raz pierwszy bez wózka. Dla mnie to niezły wyczyn, wygoda bo lżej, dużo lżej. Cieszę się że moja mała jest coraz bardziej samodzielna bo im więcej ma samodzielności tym ja więcej mogę zrobić dla siebie i dla was. 

Tak więc po spacerze dokańczam właśnie ten post, próbuję go jakoś zredagować by dało się go czytać i miał jakiś sens. Ale tak właśnie wygląda bycie mamą która chce i próbuje swoich sił w dążeniach do bycia sobie sterem, żeglarzem i okrętem. Za darmo nic nie otrzymam, więc ważna jest efektywna praca a nie to ile godzin spędzamy na określonym zadaniu. Więc staram się tak ułożyć plan dnia by każdą jego lukę wypełnić i by zrealizować własne małe cele. 

Zdjęcie z dziś zrobione na szybko, w mega nieładzie i pośpiechu. Taka codzienność pomiędzy nauką,  pracą nad własnym rozwojem i marketingiem społecznościowym czasem rodzi wielkie poświęcenia. 

Nie jest łatwo uczyć się kiedy jednym uchem czytam tematy jak poprawić warsztat fotograficzny a drugą słucham bajki którą opowiada mi akurat teraz córka, ale wiem, że dzięki temu mocno rozwijam u siebie koncentracje i podzielność uwagi.
Dzieci przecież są w tym mistrzami, bo potrafią robić tysiąc rzeczy na raz, przeskakiwać z jednej zabawy w drugą - jest to naprawdę niezwykłe i co najfajniejsze przychodzi im to z taką łatwością i prostotą.

Dzień 9
#kreatywnyfotostartup365


Jeśli jesteś więc młodą mamą - zamierzasz rozwijać swoje pasje to uwierz nic nie stoi na przeszkodzie, by zacząć działać i robić coś dla siebie. Na tym zdjęciu nie ważne było dla mnie to że trzymam w rękach pilot do wyzwalania migawki (bo przecież idealny portret mieć go nie powinien... tylko a kto tak powiedział?) czy że jestem niewyspana. Zdarza się każdemu. Dla mnie to świetne zdjęcia do reportażu dla mojej dwulatki, który pokazuje nas, rodziców w stylu lifestyle. I nie ma nic piękniejszego właśnie od takich fotograficznych wspomnień.

Dziś jeszcze jeden ważny punkt - darmowy webinar z planowania u Kasi (https://worqshop.pl) i mam nadzieję że wytrwam do 21.00.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6