Detale ślubne

Detale ślubne to dla mnie rzeczy które są w tym dniu warte zapamiętania. Najczęściej kojarzą nam się z elementami sukni panny młodej, muchą i spinkami pana młodego. 

To takie zdjęcia które są troszkę jak fotografia reklamowa czy produktowa.

Wrzesień w tym roku nie rozpieszcza pogodą, sporo sesji zostało odwołanych, więc by zagospodarować stracony czas postanowiłam zrealizować kilka swoich pomysłów na detale ślubne o tej porze roku. 



Nie wyszło troszkę tak jak chciałam (szukam osób które wezmą mnie na drugiego fotografa) ale nadal się nie poddaje i próbuje dalej swych sił. 

Powyższe zdjęcie jest mixem zdjęć jakie udało mi się zrobić do tej pory. Kiedy wykorzystuje się to co się ma najczęściej nie zdajemy sobie sprawy że mamy wokoło siebie tak wiele. 

Dajcie znać jak u was wyglądały detale ślubne, czy macie je w swoich albumach, co przedstawiają i czy jesteście z nich zadowoleni. A może brakuje im czegoś? 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6