Książki dla fotografa, Brian Tracy, Nie tłumacz się, działaj!

Jak zapowiadałam w poście o pozycjach dla fotografa, przedstawiam wam kolejną perełkę o tym jak zmienić swoje nastawienie za pomocą samodyscypliny i wykształcenia poprawnych nawyków. Jest to książka Brian Tracy Nie tłumacz się, działaj!


Jest to książka o tym jak wykorzystać moc samodyscypliny, wprowadzić porządek w swoje życie a przede wszystkim zerwać z nawykami które nie wnoszą nic do naszego życia. Zawiera porady jak poprawić swoje szanse na lepsze życie, prace, wprowadzić zmiany w życie i stać się szczęśliwym człowiekiem.




Kiedy zaczniemy działać i wprowadzać zmiany od razu efekty powinny pojawić się  szybko. Sama postanowiłam to przetestować. Książka nastawiona jest mocno na realizacje celów.




Pokazuje autor jak je tworzyć oraz jak nie popadać w pułapkę życzeń i nadziei. Autor wymienia również tradycyjne błędy jakie popełniamy kiedy przestajemy się uczyć, rozwijać i dbać o siebie.

Urzekła mnie najbardziej metoda 7 kroków którą wykorzystujemy do realizacji własnych celów. Moją uwagę zwróciła prostota i efektywność naszych działań, wiec zabrałam się za jak najszybsze wdrożenie jej u siebie.

Dodam ze książka ta to także super przewodnik po biznesie, a jeśli chcesz odnieść sukces to jak podaje sam autor-zacznij czytać książki w tym temacie.

Pytania co zrobiłem/lam dobrze? oraz co mógłbym/abym zrobić inaczej? według autora są m.in. kluczem do sukcesu i rozwoju osobistego. Sama czytając reguły w tej książce łapę się na tym, ze stosuje nieświadomie już kilka z nich.

Polecam książkę w 100%

Dlaczego zdecydowałam się na zakup tej książki?

Przeglądając książki i pozycje w najbliższej księgarni w jednym z centrum handlowych wpadła mi w oko wpierw okładka. Potem doszła do mnie pani i powiedziała w czym może pomóc. Powiedziałam jej że szukam książek w temacie motywacji, biznesu i własnego rozwoju. Powiedziała że ta książka jest naprawdę świetna. Ja oczywiście sceptycznie podeszłam do takiego polecania, ale pani nie myliła się. Ta książka to naprawdę bestseller.
Jednak żeby książka miała cudotwórczą moc działania musimy wykazać się choć w małej części nie tylko przeczytaniem ale i wdrożeniem tego, co przeczytaliśmy i wynieśliśmy z tej pozycji. To wymaga czasu i cierpliwości. Nie ukrywam że odkąd mam małe dziecko to czytanie książek jest u mnie wielkim rarytasem, bo kiedy tylko biorę książkę do ręki córka domaga się czytania książek z jej osobistej  biblioteczki dla dwulatka. Dlatego tak ważne jest dla mnie usprawnienie własnego życia i zadbanie o lepszą organizację. Mimo że zawsze uważałam się za osobę mocno uporządkowaną to w efekcie sporo czasu zajmowały mi "planowanie przy tablicy", czy "życzenia i nadzieje". I w ogóle nie zdawałam sobie z tego sprawy, bo traktowałam swoją rzeczywistość jako coś co jest całkowicie normalne. I właśnie dlatego tak ważny jest ciągły osobisty rozwój i praca nad sobą kiedy chce osiągnąć się własny sukces. Pytania co mogę zrobić by zmienić swój stan rzeczy z tego co mam obecnie stanie się moim nawykiem codziennego planowania dnia. Jeśli nie masz tej pozycji u siebie to koniecznie zapraszam do księgarni, bo to jest pozycja must have!


Komentarze

  1. Książka nie w mojej tematyce, ale takie poradniki są niezwykle przydatne 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej też nie, bo kompletnie nie jest o fotografii, ale naprawdę warto ją przeczytać. Żałuję tylko że nie nabyłam tej książki wcześniej. Miłego dnia!

      Usuń
  2. Dla zainteresowanych tymi kwestiami będzie to na pewno wartościowa lektura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To książka którą moim zdaniem powinien przeczytać każdy, bez względu na to czym się zajmuje. Miłego dnia :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6