INSTAGRAMOWE TROLLE

Nie wiem czy tylko ja zwróciłam na to uwagę, czy tylko mi się to przydarzyło. Mam swoje konto na Instagramie od dość dawna. Kiedy od kwietnia zwiększyła mi się dość znacznie ilość osób na moim Instagramowym profilu, bardzo się ucieszyłam.

Nie ma jednak róży bez kolców :(

Co stało się dokładnie? Otóż pewnego wieczora, ktoś, nie wiem jak tego dokonał, ale dodał mnie do grupy na instagramie "dziwnej treści"  bez mojej zgody. Taki mały Instagramowy troll.  Szukałam troszkę informacji, jak z takich niechcianych grup się wypisywać, jeśli ktoś dodaje nas "bez naszej wiedzy" i za naszymi plecami.



Nie znalazłam nic! Nie wiedząc co mam czynić - wpierw napisałam do osoby by usunęła mnie z grupy do której mnie dodała. Nie poskutkowało. Kolejne 30 min spędziłam na szukaniu jak wypisać się z takiej grupy do której sama się nie dodałam.

Udało się kiedy zablokowałam daną osobę (ustawienia Instagrama, blokuj) a potem klikałam na profil tej osoby i pojawił się komunikat "opuść grupę" - hurra udało się.

Pomyślałam że w takiej sytuacji mogą być również inne osoby, które również nie wiedzą co z tym zrobić. Nie poskutkowało klikanie na profil takiego delikwenta/delikwentki i tekst "opuść grupę" się nie pojawiał... więc aby zadziałało należy zrobić tak:

1. Zablokować daną osobę, która do grupy nas dodała.
2. Kliknąć na jej profil i pojawi się tekst "opuść grupę"

Ważna informacja

Jeśli klikniecie na taki znaczek strzałki u góry - przejdziecie do profilu z pozycji "direct"  to z łatwością znajdzie osobę, grupę do której ktoś was dodał. Ja troszkę się namęczyłam by odnaleźć te rzeczy na komórce :) okienko i wspomniana strzałka wygląda tak jak zaznaczyłam ją na niebiesko w kółku:





Macie jakieś sprawdzone ustawienia dla konta, które nie może mieć zablokowanego dostępu widoczności swojego profilu? Jeśli tak, dajcie znać w komentarzu poniżej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6