Test aplikacji Blogger Pro na telefon

Na telefon pobrałam nowa aplikacje Blogger Pro. Moim zdaniem jest zdecydowanie lepsza od tradycyjnej aplikacji blogspot.

Można w fantastyczny sposob pisać posty, edytować i nadawać im wlasny styl formatowania.




Wstawianie zdjeć to pestka. Cxy z galerii czy dysku Google nie ma problemu. Pojawiają się od razu i na reszcie są widoczne w treści posta. 


Idealne dla zapracowanych i zabieganych mam :) właśnie zrobilam zrzut ekranu i ten również dodany jest bez problemu poniżej. Także macie od razu poglad jak wygląda to z pozycji aplikacji (pisze z telefonu). Dla mnie to naprawdę wielkie przyspieszenie pracy.

Hitem jest łatwa możliwość zaznaczenia fragmentu tekstu do pogrubienia. Nie zawsze mam czas by przy córce włączyć komputer i spokojnie na nim pracować. 



Zaznaczony fragment podswietlaja dwie fajne kropelki. Kiedy przytrzymamy dłużej je tekst po prostu sam się zaznacza. To wielka wygoda ponieważ poprzednia aplikacja boldowanie miala bardzo utrudnione (klikanie w poszczególne wyrazy bez zaznaczenia fragmentu całości) 



Aplikacja działa w miarę szybko. Nie zawiesza się jak poprzednia na tekście czy dodawaniu obrazków. Nie trzeba specjalnie klikać az trzy razy by edytować tekst. Wielki plus! 

Polecam wszystkim zabieganym to pisania na szybko postów na bloga lub wtedy kiedy mamy awarię kompa. Dajcie znac czy korzystacie i jak sprawdza się aplikacja Blogger Pro u was. Miłego dnia :)

Dopisek z dnia 8 grudnia 2019 - moja ocena:
Aplikacja potrafi się zawieszać, zdążyło mi się również że po napisaniu całego posta i dodaniu zdjęć, przy kolejnej edycji - aplikacja sama usuwa zawartość wprowadzonego całego posta. A i wielki minus na pewno za to, że nie można planować daty postów. Pisząc post. np. 8 grudnia i zapisując go jako szkic roboczy, po kliknięciu za dwa dni i stwierdzeniu że chcemy go opublikować np. 10 grudnia - post wyświetli się z dokładnie tą datą, kiedy był pierwszy raz pisany, czyli 8.12. To duże utrudnienie w planowaniu. Mam tak po aktualizacji, więc nie wiem czy takie coś było w tej aplikacji wcześniej. Ale do pisania samych tekstów nadal to najlepszy znaleziony program na komórkę.

Komentarze

  1. Świetna sprawa, nie prowadzę już bloga na blogspocie ale dla oból które z tego korzystają to bardzo ułatwia pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak. Mając porównanie blogspot z wordpress to widzę coraz więcej ograniczeń niż korzyści, jednak rozważając zmianę domeny wolę jeszcze troszkę poczekać i mieć jedno przeniesienie niż trzy. Miłego dnia

      Usuń
  2. dobrze, że powstają takie rozwiązania. Ja pisze w Word Press . Trudno mi było ogarnąć blogspota...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam inne blogi również na Word Press, jest bardziej zaawansowany technicznie. Jednak jak pisałam wyżej odnośnie przyszłościowej przeprowadzki - jak piszą inne użytkowniczki blogów - najlepsza własna domena ku której powoli się skłaniam. A z jakiej aplikacji na telefon korzystasz prowadząc bloga na Word Press?

      Usuń
  3. Wygląda jak najbardziej spoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pewnym czasie stosowania przyznaję że jest całkiem fajna. Do szybkich postów jak najbardziej, jednak bardziej szczegółowe rzeczy wolę robić z poziomu PC.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6