Jesienna aura nie dopisuje w tym roku

Małe podsumowanie
Koniec września 2019.

W tym miesiącu udało zrealizować mi się tylko 1 sesję zdjęciową w plenerze. Pogoda nie dopisała, a o pięknej złotej jesieni mogę tylko pomarzyć. Kiedy czytam komentarze, oglądam zdjęcia z tego roku w pięknych jesiennych barwach to zastanawiam się, gdzie u was świeci to słońce? U mnie jakoś ciągle tylko deszcz, deszcz i wiatr i to na przemian.

Czekam z utęsknieniem na ciepłe słoneczko, złote liście od żółtego do głębokiej czerwieni. Mam nadzieję, że szaruga która jest za oknem szybko minie i będzie choć troszkę ciepłych październikowych dni.

Na razie po dzisiejszym mega zimnym deszczowym dniu marzę o owinięciu się w koc, założeniu ciepłych skarpet i nie wychodzeniu z tej kryjówki nawet na chwilę. A tak na poważnie to tylko marzenie, które jest bardzo krótkotrwałe - biegająca dwulatka nie pozwoli mamie usiąść nawet na sekundę, a brak pogody i spacerów sprawia, że obie tęsknimy za spacerami ogromnie.

Wrzesień 2019 to dla mnie sporo zdjęć typu flat lay oraz inwestowanie w własny marketing. Mam nadzieję że zdobyta wiedza nie pójdzie na marne i uda mi się wprowadzić u siebie kilka ulepszeń :) Na razie czekam na lepszą pogodę z utęsknieniem.

Dajcie znać czy u was jest słońce i czy cieszycie się jesienią czy też zalewają was chmury i strugi deszczu? 

Komentarze

  1. U mnie też przez kilka dni jest deszcz a mieszkam w Blackpool dziś postanowiłam zrobić zdjęcia w tej aurze pogodowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cały wrzesień leje, a jak nie deszcz to bardzo porywisty zimny wiatr, październik nie zaczął się lepiej. W tym roku pogoda odstrasza wszystkich chętnych na plenerowe sesje :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6