Kwiaty w romantycznym stylu

Wczoraj popełniłam troszkę zdjęć typu  flatlay. Seria romantyczna, dla tych z was które uwielbiają takie beżowo- różane klimaty. Przypomina o wiośnie, ciepłych dniach. Była strzałem w dziesiątkę ponieważ u mnie za oknem szaro i deszczowo.


Wyzwanie z Kobiecej Foto Szkoły (szósta edycja a ta w której biorę udział to moja druga) naprawdę są fajną zabawą by wypróbować coś innego, coś czego dawno się nie robiło, co odeszło w zapomnienie - bo na co dzień są inne fotograficzne projekty.



Zdjęcia wyszły mi takie nostalgiczne. Takie idealne dla tych z was co szukają inspiracji ślubnych lub kolorystyki na ślub, ale co tam :)
Wyzwanie samo w sobie daje fantastyczny fun, więc jak kto nie wie, niech koniecznie dołączy jak najszybciej. Są takim motorem napędowym i motywatorem do działania. Mimo że tematem 4 dnia zabawy były kwiaty, to chciałam dołożyć w tych zdjęciach coś, co będzie mówić o mnie, co robię, czym się zajmuję. Stąd w kompozycji pojawiają się elementy od filtrów Cokin które posiadam do jednego z obiektywów, czy mały pilot do wyzwalania migawki.


A tu zdjęcie na parapecie okiennym, w pokoju mojej córki. Miał być uchwycony deszcz za oknem, jednak wolę deszcz na kwiatkach i niech tak pozostanie.

OBRÓBKA CHWYĆ JĄ ZA ROGI 
W tych zdjęciach praktycznie jej nie było. Światło padające z okna (lewa strona kadru) robiło robotę. Nie zmieniłam nawet ekspozycji. Biale tlo potrafi mocno odbijać światło nawet w pochmurne dni, kiedy pada lub za oknem jest kompletna szaruga. Dodanie blendy srebrnej w takich warunkach daje spektakularne efekty. 


Koniecznie dajcie znać jak podobają się wam takie zdjęcia w komentarzu poniżej :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6