SOBOTNI PORANEK

Dziś obmyślam plan działania na dzisiejszy dzień. Planowanie jest jedną z moich ulubionych form działania, ponieważ uczy porządku, dobrej organizacji czasem. Nie muszę pisać jaka jest po udanym i zrealizowanym zadaniu satysfakcja. Jest ogromna.

Pogoda - typowo jesienna, za oknem nie pada, ale też brakuje słońca. Nie ma mgły (szkoda).
Nadrobienie zaległości blogowych (YOPPIC, Google+, oraz platformy blogowe)
Nauka - uczę się sukcesywnie angielskiego.

ZDJĘCIA
produktowe - tego typu zdjęcia nie wymagają zgody, przedmioty których używam są z mojego otoczenia, w zasadzie są to przedmioty, które w pewnych etapach naszego życia zostawiają w nas jakiś ślad. 

krajobrazowe - są dla mnie odskocznią od powyższych :) na dworze zawsze można znaleźć ciekawą inspirację do wnętrza

portretowe - nie mam własnej modelki, więc zdjęcia portretowe robię sobie sama :) Zawsze pytam przed zrobieniem komuś zdjęcia.  

Dziś chyba nie skuszę się na wyjście na zewnątrz. Jakoś mój nastrój poranny to lenistwo z kubkiem kawy, z kocem i przemyślenia dotyczące kolejnych sesji. Choć mam do odbioru tła do fotografii u mojej młodszej siostry. Są to deski panelowe :) więc już nie mogę się doczekać zdjęć na nich. Zawsze to urozmaici mi zdjęcie i będzie innym rodzajem tła, za niewielkie pieniążki. Szukam różnych rodzajów tła pod swoje fotografie, a nie chcę zamawiać tła przez allegro, bo na moje potrzeby amatora to zbyteczne. Rozważam zakup blend - na początek srebrna i czarna powinny mi wystarczyć.
Niesamowite jest to że fotografując przedmioty, w własnym domu jest ich tyle, że czasem to naprawdę ciężko jest wybrać, co chciało by się uwiecznić. Najbardziej bogata pod tym względem jest kuchnia ;) Już niebawem pojawią się moje kolejne zmagania z przedmiotami... więc śmigam na szukanie inspiracji w moim domu. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6